  • 1. Data: 2010-08-11 22:53:49
    Temat: Najdrozszy parking bez paragonów!!???
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Dziś trafiło na mnie.
    Balice.
    Wprawdzie coś słyszałem o zabójczej cenie:
    http://www.orangeparking.pl/?page=cennik&lang=pl
    Zaponmiałem tylko zapamietać czy 5zł to było za godz.czy za pół.??
    Okazało sie ze za 15min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Odbieram auto płace jedynie 30zł-uprzejmy pracownik podchodzi ze mnią do
    automatu,pomaga włozyć karte cipową i prosi o włozenie 30 złotych do automatu.
    Wyciągam 50zł pracownik odbiera wydaje 20 zł .
    Lecz 50zł wkłada do !!!!portfela[chyba prywatnego]
    Podjezdzam do szlabanu a tu drugi pracownik coś grzbie w automacie!!!
    Czy nie powinien być zabląbowany??
    Kiedy prosze o paragon,odpowiada ze biuro juz nie czynne!!!!
    Po zatym nie zgłosiłem przed wjazdem ze chce rachunek!!
    Czy ktoś sie juz z tym spotkał????
    pozdro.jack

  • 2. Data: 2010-08-12 00:52:29
    Temat: Re: Najdrozszy parking bez paragonów!!???
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jack" <j...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > Kiedy prosze o paragon,odpowiada ze biuro juz nie czynne!!!!
    > Po zatym nie zgłosiłem przed wjazdem ze chce rachunek!!

    Ładny przekręt mają chłopcy :)

  • 3. Data: 2010-08-12 07:28:44
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    jack wrote:
> [...]
    > Kiedy prosze o paragon,odpowiada ze biuro juz nie czynne!!!!
    > Po zatym nie zgłosiłem przed wjazdem ze chce rachunek!!

    Hehe, warto by to do US zgłosić, bo tną w balona równo!

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 4. Data: 2010-08-12 07:56:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Kiedy prosze o paragon,odpowiada ze biuro juz nie czynne!!!!
    > Po zatym nie zgłosiłem przed wjazdem ze chce rachunek!!

    trzeba było poprosic o zwrot 30zl ztłumaczac ze kasa juz nie czynna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 5. Data: 2010-08-12 08:12:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    generalnie wystarczy skarga do wlasciciela obiektu i wyleca z predkoscia
    swiatla dyscyplinarnie wisząc u prokuratora (podejrzewam ze nie ty jeden
    zaplaciles im 30-50pln)

  • 6. Data: 2010-08-12 09:43:23
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    jack pisze:
    > Po zatym nie zgłosiłem przed wjazdem ze chce rachunek!!
    > Czy ktoś sie juz z tym spotkał????
    > pozdro.jack

    paragon powinni dać zawsze, zgłasza się chęć otrzymania faktury. UKS by
    się tym zainteresował.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-08-12 10:02:55
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "jack" <j...@v...pl> wrote in message
    > 5zł to było za godz.czy za pół.??
    > Okazało sie ze za 15min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ceny jak na Heathrow :-)

  • 8. Data: 2010-08-12 11:20:55
    Od: Patryk <a...@o...pl>

    jack <j...@v...pl> wrote:
    > Kiedy prosze o paragon,odpowiada ze biuro juz nie czynne!!!!
    > Po zatym nie zgłosiłem przed wjazdem ze chce rachunek!!
    > Czy ktoś sie juz z tym spotkał????

    Typówka. Ja się w końcu podedukowałem i przygotowałem na taką ewentualność
    Robię tak:
    -Rachunek poproszę.
    -Eeee.... nie, to jutro, już nie ma szefa....
    -To już Pana problem. Powtarzam, poproszę o rachunek, paragon lub dowód
    wpłaty..
    -Pan przyjdzie jutro, bo my tu tylko od podnoszenia....
    -Słuchaj Pan, jestem już zmęczony i nie chce mi się z Panem dyskutować..
    Ma Pan trzy wyjścia. Albo dostanę paragon, albo mi Pan odda pieniądze, albo
    jutro, o ósmej z samego rana ma Pan kontrolę Urzędu Kontroli Skarbowej, a ja
    zaraz dzwonię na Policję z zawiadomieniem o popełnieniu wykroczenia z art. 119
    kodeksu wykroczeń czyli przywłaszczeniu.

    Trzy razy sprawdzane i działa.
    Oczywiście trzeba mieć świadomość, że jak się tam zaparkuje następny raz, to
    po powrocie można mieć porysowane drzwi, czy cokolwiek innego. Taki kraj.

    --
    Patryk

  • 9. Data: 2010-08-12 11:51:41
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 12/08/2010 10:20, Patryk wrote:

> [...]
    > zaraz dzwonię na Policję z zawiadomieniem o popełnieniu wykroczenia z art. 119
    > kodeksu wykroczeń czyli przywłaszczeniu.

    Musze to zapisac chyba :)

  • 10. Data: 2010-08-12 16:15:22
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "hants" <m...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ceny jak na Heathrow :-)
    Bo nie byłeś w Pyrzowicach. 7 zł za przekroczenie 5 minut to jest światowe
    lotnisko!