  • 31. Data: 2009-07-06 12:06:01
    Temat: Re: Jaki szybki dysk?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:h2an97.49o.0@poczta.onet.pl...

    > Tylko sprawdź czy 30G jest równie szybki, bo obawiam się, że to
    > będzie wcześniejsza generacja. Vertex jest dostępny w rozmiarach
    > 60 i 120G.

    No i na co się zdecydowałeś, lamer?

  • 32. Data: 2009-07-06 14:25:17
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Pszemol pisze:
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >
    > No i na co się zdecydowałeś, lamer?

    Fajne, sam sobie odpowiada :D

    --
    animka

  • 33. Data: 2009-07-06 15:15:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Fajne, sam sobie odpowiada :D

    Dobrze się czujesz? A może czytać nie umiesz?

  • 34. Data: 2009-07-06 15:29:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Pszemol pisze:

    > Dobrze się czujesz? A może czytać nie umiesz?

    No widzę, że Pszemol odpowiada Pszemolowi.

    --
    animka

  • 35. Data: 2009-07-06 15:45:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No widzę, że Pszemol odpowiada Pszemolowi.

    To źle widzisz, bo tam Pszemol zadaje PYTANIE lamerowi.

  • 36. Data: 2009-07-11 18:26:59
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    > "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > To źle widzisz, bo tam Pszemol zadaje PYTANIE lamerowi.

    Że się chyba wstrzymam. Do laptopa nic sensownego i tak nie wstawie, bo nie
    ma nawet SATA.
    Stacjonara moglbym tanio odrestaurowac, ale jak tylko jest upal, to nie moge
    siedziec w pokoju, gdzie stoi stacjonar, bo on stoi na poddaszu i
    temperatury sa tragiczne. Laptopa moge zniesc kilka pieter nizej, ale
    stacjonara z monitorem to mi sie nie bedzie chcialo. No, a nowy laptop to
    niestety juz spore koszty, tym bardziej, ze chce kupic do niego normalny
    monitor ;/
    Takze na razie korzystam z dysku USB, ktory jest calkiem szybki.
    Ale jak juz bede kupowal to pewnie zwyklego HDD.
    Takze dzieki za wszelkie odpowiedzi :)

    lamer

  • 37. Data: 2009-07-18 18:13:27
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > To nie są wyniki dysku a raczej pamieci operacyjnej a właściwie bufora
    > dysku realizowanego przez system.

    to wlasnie mu napisalem

    > Bardziej wiarygodne wyniki byłyby przy próbie zapisu pliku przynajmniej
    > 2-4 razy większego niż całkowita ilość pamięci RAM.

    16-32 GB? az tak to mi sie nie chce kombinowac :P