  • 1. Data: 2009-06-29 11:06:15
    Temat: Pamięć do laptopa - dedykowana, czy "zwykła"?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Czy są jakieś zauważalne różnice między pamięcią do laptopa "zwykłą"
    (np. Kingston KVR533D2S4/1GB), a dedykowaną (np. Kingston KTT533D2/1G
    1GB) poza tym, że ta druga teoretycznie była testowana w laptopach
    danego producenta?

    Konkretnie chodzi mi o rozbudowę pamięci w Toshibie Satellite A100. Czy
    można włożyć tam zwykłą Value RAM Kingstona, czy raczej moduł dedykowany
    do Toshiby? Czy w tym laptopie będzie pracowała poprawnie pamięć 667
    MHz, czy 800MHz?

    Maciek

  • 2. Data: 2009-07-04 04:20:30
    Temat: Re: Pamięć do laptopa - dedykowana, czy "zwykła"?
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 29 czerwiec (poniedziałek) gdy o godz. 13:06 *Maciek* napisał(a):

    > Konkretnie chodzi mi o rozbudowę pamięci w Toshibie Satellite A100. Czy
    > można włożyć tam zwykłą Value RAM Kingstona, czy raczej moduł dedykowany
    > do Toshiby?

    Do A100 mozna włożyć zwykłą. Niekoniecznie Kingstona

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,