  • 11. Data: 2016-05-24 07:22:52
    Temat: Re: Jaki tablet kupić? 8-10"
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-23 o 22:34, Animka pisze:
    > Nie mogę ściągnąć aplikacji UPC Horizon. Tyle czasu straciłam i się nie
    > udało.

    Czy masz W UPC pakiet uprawniający do korzystania z Horizon.tv?
    Trzeba się logować.

  • 12. Data: 2016-05-24 09:48:31
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-23 o 22:34, Animka pisze:
    > Nie mogę ściągnąć aplikacji UPC Horizon. Tyle czasu straciłam i się nie
    > udało.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lg
    i.orionandroid&hl=pl

    Aplikacja jest zgodna ze wszystkimi Twoimi urządzeniami. (też masz zgodną?)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2016-05-24 09:49:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 07:22, z pisze:

    > Czy masz W UPC pakiet uprawniający do korzystania z Horizon.tv?
    > Trzeba się logować.

    Do instalacji nie jest wymagane logowanie, dopiero przy uruchomieniu
    pyta o ID i pass.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-05-24 17:26:24
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą z naskrobał(a):

    > Nadal oglądasz telewizjadę? :-)

    Oglądasz to za dużo powiedziane. Czesto pokazuję komuś że można mieć
    alternatywę w postaci tabletu i tam sobie wiadomostki z TVPiS pooglądać.
    Ale żebym to robił namiętnie i nieustająco to by mi czasu na życie nie
    wystarczyło.

    P.S. Czemu nie widze swojego posta w tym wątku? Może mi ktoś rozgarnięty
    powiedzieć? Ten post jest drufgi, a ja pierwszego nie widze.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 15. Data: 2016-05-24 20:50:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 17:26, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Oglądasz to za dużo powiedziane.

    Jak powszechnie wiadomo telewizjada.net leży i kwiczy. :-)
    Próbowałem przez kodi i nie odtwarza. Podobno zakodowana.
    Oglądasz? Płacisz? :-)

  • 16. Data: 2016-05-24 21:38:05
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą z naskrobał(a):

    > Oglądasz? Płacisz?

    No właśnie nie za bardzo oglądam, a o płaceniu w ogóle mowy nie ma. Nie
    jestem skory do wyciągania z mojego portfela jakichkolwiek grosików. Mój
    portfel zbyt nerwowo reaguje na tajkie zachowania.
    P.S. I znowu nie widze mojego postu poprzedniego, mógłby ktoś życzliwy
    zacytować mój nagłówek? Bo wygląda że to tylko na tej grupie coś sie dzieje
    z moimi postami.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

  • 17. Data: 2016-05-24 22:28:57
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> wrote in message
    > P.S. I znowu nie widze mojego postu poprzedniego, mógłby ktoś życzliwy
    > zacytować mój nagłówek? Bo wygląda że to tylko na tej grupie coś sie
    > dzieje
    > z moimi postami.
    Nagłówek twojego posta:

    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tablet =?iso-8859-2?Q?kupi=E6=3F?= 8-10"
    Date: Tue, 24 May 2016 21:38:05 +0200

  • 18. Data: 2016-05-25 17:22:45
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Mark
    naskrobał(a):

    > Nagłówek twojego posta:
    [ciach]
    Dzięki, niestety wygląda poprawnie, czyli nadal nie mam pojęcia dlaczego
    nie widzę swoich postów.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się koło drugiej i pomyślał:

  • 19. Data: 2016-05-25 17:28:12
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą
    ...:::WISKOLER:::... naskrobał(a):

> [...]
    > naskrobał(a):

    > [ciach]
    > Dzięki, niestety wygląda poprawnie, czyli nadal nie mam pojęcia dlaczego

    Kurna mam, to moje filtry plonkujące mnie samego wycinały.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Nowy Rok 1945. Prezydent Roosevelt wysyła telegram do Stalina "Obyśmy w