  • 11. Data: 2020-03-07 10:22:05
    Temat: Re: Jaki tani, dobry, nowy smartfon?
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 07.03.2020 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik User U...@U...com ...

    > Gorsza od czego?

    Od moich wstępnych oczekiwań opartych na lekturze grup oraz od
    parametrów Motoroli.
    Nie wiem jednak jak odczuwalne będzie w korzystaniu ze smartfona to, że
    zamiast
    4 GB będzie 3 GB RAM. Nie wiem kto, jak i kiedy mógłby ewentualnie tę pamięć
    poszerzyć. Zresztą to by kosztowało, więc różnica w cenie nie byłaby już
    tak duża.

    Inne parametry też się różnią. Nie chcę przepłacić, ale z drugiej strony
    nie chcę
    potem żałować, że muszę znosić coś, co będzie "uwierało". Już mnie to
    spotkało
    z obecnym smartfonem. Trzeba się uczyć na błędach.:-)

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2020-03-07 12:04:07
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 06.03.2020 o 14:53, User pisze:
> [...]
    > - przekątną ok. 5"
    > - RAM min. 4 GB
    > - baterię min. 4000 mAh
    > - system Android
    > - możliwość korzystania z internetu min. 3G, chętnie LTE
    > - tylną kamerę min. 5MP, chętnie z latarką
    > - przednią kamerę min. 5MP
    >
    > Czy ktoś mógłby polecić coś sensownego i sprawdzonego?
    > Powinien być tani, bo muszę go kupić bez abonamentu.
    > Z jakim kosztem muszę się liczyć przy spełnieniu powyższych parametrów?
    > Który z tych parametrów najbardziej wpływa ne cenę?
    > Czy poza w/w parametrami dobrze by było zwrócić uwagę na coś jeszcze?

    Oczywiście Moto G7 Power! Mam od kilku miesięcy i mega zadowolenie. Nie
    ma czasu i miejsca na rozpisywanie się o zaletach. Tak więc będzie tylko
    o wadach:

    1/ brak NFC i magnetometru

    2/ słaby ekran, nie w kwestii rozdzielczości a ściemniania-rozjaśniania
    po prostu czujnik nie jest wyskalowany tak aby osiągać wartości bardziej
    skrajne.

    3/ Nie do końca dopracowane "gesty"

  • 13. Data: 2020-03-07 12:44:16
    Od: User <U...@U...com>

    W dniu 07.03.2020 o 12:04, Trybun pisze:

> [...]
    >
    > 2/ słaby ekran, nie w kwestii rozdzielczości a
    > ściemniania-rozjaśniania po prostu czujnik nie jest wyskalowany tak

    Dzięki za opinie właściciela.
    Bez NFC i magnetometru pewnie przeżyję.
    Natomiast "nie do końca dopracowane gesty" wzbudziły mój niepokój.
    Rozumiem, że chodzi Ci o to, że smartfon nie zupełnie poprawnie reaguje
    na dotyk.
    Jeśli tak, to dla mnie jest to dyskwalifikacja, bo to była/jest główna
    bolączka mojego obecnego smartfona.
    Kwestia słabego ściemniania-rozjaśniania też nie jest zachęcająca.
    To w końcu jego główną zaletą jest bateria? Trochę mało.
    Myślę dalej co kupić.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2020-03-07 13:32:28
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 07.03.2020 o 12:44, User pisze:

> [...]
    > Kwestia słabego ściemniania-rozjaśniania też nie jest zachęcająca.
    > To w końcu jego główną zaletą jest bateria? Trochę mało.

    Te "gesty" to w sumie jeden błąd - polega on na tym że nie zawsze idzie
    wybudzić telefon za pomocą  podniesienia. Zdarza się to raz na jakiś czas.

    Zalet jest cały worek,. Jeżeli masz jakieś konkretne pytania odnośnie
    detali to chętnie odpowiem.

  • 15. Data: 2020-03-07 14:41:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-07 o 12:04, Trybun pisze:
> [...]

    Aplikację latarki to sobie możesz zainstalować z play google.

    --
    animka

  • 16. Data: 2020-03-07 16:29:28
    Od: z <...@...pl>

    Żona używa i dużo dzwoni.
    telefon nie ma lekko. Daje radę

  • 17. Data: 2020-03-07 19:40:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.03.2020 o 10:22, User pisze:
    /../
> [...]
    > pamięć
    > poszerzyć. Zresztą to by kosztowało, więc różnica w cenie nie byłaby już

    Ale po co Ci 4?
    Chcesz grać?
    Alcatela za 400zł polecam jak ma być tanio
    ALCATEL 1S 4/64GB 2019 (złoty)
    ALCATEL 1S 3/32GB 2019 (złoty)

  • 18. Data: 2020-03-07 20:14:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-07 o 00:01, User pisze:

    > Na stronie
    > https://www.gsmarena.com/compare.php3?&idPhone2=6791
    &idPhone3=0&sSearch2=Lumia+535+DS&sSearch1=Motorola+
    MotorG7+Power&idPhone1=9527#eu,*,*

    > po wybraniu Motorola Motor G7 Power, a następnie EUROPE - Europe
    > pokazuje: NFC  YES.
    > Nie jest to jednak cecha, której brak w moim odczuciu dyskwalifikowałby
    > tego smartfona.
    > Rozumiem, że w smartfonie Twojego taty NFC nie ma.
    > Czy mógłbyś podać jakiś szczegółowszy symbol smartfona Twojego taty? Być
    > może jest kilka modeli.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie patrz tam.
    nie mam teraz jak sprawdzić, mam trochę do innego miasta.

    cytat ze strony mgsm.pl

    "NFC, WiFi 5 GHz oraz obsługiwane zakresy sieci 3G i 4G w zależności od
    wariantu i rynku:
    802.11 b/g/n, 2,4 GHz: XT1955-1, XT1955-2, XT1955-4, XT1955-7.
    802.11 a/b/g/n, 2,4 GHz, 5 GHz: XT1955-5, XT1955-6, XT1955DL.
    NFC tylko w wersji XT1955-7.
    Ładowanie 15 W albo 18 W zaleznie od wersji.
    Screen flash dla przedniego aparatu.
    W wersji dystrybuowanej oficjalnie w Polsce brak obsługi WLAN na
    częstotliwości 5 GHz i magnetometru."

    Kupiony oficjalnie w MediaExpert.

    --
    Irokez

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 19. Data: 2020-03-07 20:19:57
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-07 o 12:44, User pisze:

    > Natomiast "nie do końca dopracowane gesty" wzbudziły mój niepokój.
    > Rozumiem, że chodzi Ci o to, że smartfon nie zupełnie poprawnie reaguje
    > na dotyk.

    Nie, to są "motogesty" typu potrząśnij aby włączyć latarkę itp:
    https://www.youtube.com/watch?v=UB_L2O-Mehs
    Część jest fajna, część tak sobie działa. Każdy gest możesz sobie
    włączyć lub wyłączyć jak Ci będzie wygodnie.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2020-03-07 20:22:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-03-07 o 14:41, Animka pisze:

    > Aplikację latarki to sobie możesz zainstalować z play google.

    ta jasne, automatycznie zrobi dziurę w obudowie i wstawi tam diodę
    doświetlającą jak jej nie będzie...

    --
    Irokez