  • 21. Data: 2020-01-19 10:37:47
    Temat: Re: Jaki telefon z Allegro za 400-500zł?
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    PlaMa formulated on sobota :

    > czego?

    Zresztą prosta sprawa, wejdź na popoularne sklepy typu x-kom, euro agd
    czy media expert, wpisujesz w wymaganiach cena max 500 i 3gb ramu i
    spokojnie coś znajdziesz, skoro te modele w sklepach są po tyle to na
    allegro droższe być nie powinny.
    Patrzę choćby na x-kom masz nokia 4.2 z 3gb ramu za 499zł
    Oppo A1K, htc desire 12s, i jeszcze jakiś myphone i kruger and matz,
    tych dwóch ostatnich nie brałbym pod uwagę w ogóle.
    Jak szukałem telefonu dla siebie to sobie na każdym sklepie taki skrót
    zrobiłem i szybko wiedziałem co warto wziąć.

  • 22. Data: 2020-01-19 11:06:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-18 o 20:08, PlaMa pisze:

    > Wygląd Redmi 7 mamie odpowiada :]

    Mojemu synowi też ;-)

    Konkludując: Redmi 6 i Redmi 7 załatwiają zapotrzebowanie zwykłych,
    normalnych Kowalskich co wydają na telefon max 500 zł

    Amen ;-)

  • 23. Data: 2020-01-19 12:29:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 19.01.2020 o 11:06, z pisze:

    > Mojemu synowi też ;-)
    >
    > Konkludując: Redmi 6 i Redmi 7 załatwiają zapotrzebowanie zwykłych, normalnych
    > Kowalskich co wydają na telefon max 500 zł
    >
    > Amen ;-)

    W rzeczy samej, na dzień dobry nakładka MIUI
    zeżre te nędzne 2 GB RAM na amen. Mamuśce może
    do dzwonienia te telefony wystarczą, ale synek
    będzie płakał, że w grach lagi. Obecnie dla
    dziecka 4 GB RAM to minimum. Kto ma dziecko
    ten wie, że tak naprawdę potrzebuje ono telefonu
    z najwyższej półki. Jak chcesz wpędzić własne
    dziecko w depresję, to kup mu Redmi z 2/16 GB. ;)

  • 24. Data: 2020-01-19 15:55:41
    Od: z <...@...pl>

    Wiem że ironia ale są tacy co myślą tak na serio ;-)

    Dla nich napiszę:

    Jak dzieciak chce grać na takim malutkim ekraniku to lepiej dla niego
    żeby się zniechęcił ;-) Głowa wtedy waży 27 kg.

    Jak już się uprze to posiądzie wiedzę że najlepiej gra się na PCecie
    (nawet nie na xboxach bo to nieropłacalne) w grupie klasowej na stimach
    srimach ;-).
    TAKIE CZASY.
    Tu się wydaje prawdziwe pieniądze. ;-)
    Lepiej wydać 2-3 tysie (jak już) MĄDRZEJ niż na smartfona.

    Komputer kosztował 3 tysie 4 lata temu. Jeszcze daje radę.

  • 25. Data: 2020-01-19 16:10:34
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jan 2020 15:55:41 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e246ded$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :
> [...]
    >Lepiej wydać 2-3 tysie (jak już) MĄDRZEJ niż na smartfona.
    >
    >Komputer kosztował 3 tysie 4 lata temu. Jeszcze daje radę.

    Zawsze możesz zrobić tak, jak to zrobiL Terry Gilliam w filmie Brazil:
    https://youtu.be/esSUJJmlPPI?t=51

  • 26. Data: 2020-01-19 19:57:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 18 Jan 2020 20:19:13 +0100, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    28gb-dual-sim-5-5-hd-8801761833

    > - 3 Ah
    > - 600 nitów
    > - 5.5" IPS
    >
    >Ładowane 3 razy dziennie i 2 razy nocnie... ;)
    Fakt, pomylilem modele. Mial byc ZE553KL :) Przepraszam. Tam bateria
    trzyma mi mega dlugo, a uzywam oj uzywam.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 27. Data: 2020-01-19 22:39:48
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-01-19 o 19:57, WAM pisze:

    > Fakt, pomylilem modele. Mial byc ZE553KL :) Przepraszam.

    To nawet nie stoi przy zakładanym budżecie :)

  • 28. Data: 2020-01-19 23:03:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Jan 2020 10:37:47 +0100, w
    <5e242375$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, xxx <x...@x...xxx> napisał(-a):

> [...]
    > czy media expert, wpisujesz w wymaganiach cena max 500 i 3gb ramu i
    > spokojnie coś znajdziesz, skoro te modele w sklepach są po tyle to na

    A z ali to 3GB kupisz nawet w granicach 80-90$ albo i jeszcze mniej.

  • 29. Data: 2020-01-20 10:15:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Jan 2020 23:03:47 +0100, w
    <9...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > A z ali to 3GB kupisz nawet w granicach 80-90$ albo i jeszcze mniej.

    A nawet 4GB:
    https://www.banggood.com/SHARP-AQUOS-S2C10-Global-Ve
    rsion-5_5-Inch-FHD-NFC-Android-8_0-4GB-RAM-64GB-ROM-
    Snapdragon-630-Octa-Core-2_2GHz-4G-Smartphone-p-1442
    887.html?utm_design=147&utm_source=emarsys&utm_mediu
    m=mail_promo200117_email&utm_campaign=newsletteremar
    sys&utm_content=talis&sc_src=email_4120414&sc_eh=c3c
    c7ea6acf73b9f1&sc_llid=290341&sc_lid=171063836&sc_ui
    d=ftO7GDMcNQ&ID=224&cur_warehouse=HK

  • 30. Data: 2020-01-21 14:52:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 5e24cce8$0$512$6...@n...neostrada.pl

    > To nawet nie stoi przy zakładanym budżecie :)

    - 5 h
    - 5.5" AMOLED
    - 4 GiB i 64 GB

    Ale kosztuje tałzena pln...

    https://www.ceneo.pl/52181785#tab=spec

    GG5 -- spadek ;) z głowy na beton wytrzyma...

    -=-

    IMO dobry telefon, ale ja chcę większy ekran i DF w nawigowaniu...
    Może chcę źle... Zbyt wiele...

    Android 7 -- zapewne nagrywa rozmowy...

    --