  • 131. Data: 2016-09-01 17:20:55
    Temat: Re: Jaki telewizor - proszę o radę
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:57c737cd$0$15188$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem, ale sprawdzę, bo to przy maszynie. Taka metalowa puszka bez
    > obudowy. Ale WIN chyba pokaże co ma podłączone.

    Pytam o to, bo mam starego dużego Samsunga po ś.p. ciotce, gdzie wypalanie
    jest bardzo wyraźne, zwłaszcza w rogach. I potem rzeczywiście, jakby
    ustępowało, a zalezności nie wylapałem, przyznam, nie szukalem ich
    specjalnie.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 132. Data: 2016-09-01 20:04:01
    Temat: Re: Jaki telewizor - DO JanuszKK
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-08-31 o 23:25, Kaktus pisze:
    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    rt-6x-cinch-1-5m-i6428668667.html

    > Nastawiam się na takie minimum.
    > Jeśli potem okaże się, że można jakoś sprawdzić czy dałoby się nagrywać
    > przy pomocy odbiornika TV DVB, to jakiś kupię i zastosuję.
    Ale na nim nagrasz tylko kanały naziemne.

    > Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
    Proszę :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 133. Data: 2016-09-01 21:45:08
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    >>> kabel
    >>> http://allegro.pl/kabel-przewod-audio-video-euro-sca
    rt-6x-cinch-1-5m-i6428668667.html

    > Ale na nim nagrasz tylko kanały naziemne.

    A gdybym kupił DVB-C/C2 to mógłbym oglądać kanały kablowe?

    Czy gdzieś te sprawy są wyjaśnione dla tak zielonych jak ja?

    Pozdrowienia

  • 134. Data: 2016-09-02 19:58:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-09-01 o 21:45, Kaktus pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    rt-6x-cinch-1-5m-i6428668667.html

    > A gdybym kupił DVB-C/C2 to mógłbym oglądać kanały kablowe?
    Może, to zależy od konkretnego dekodera czy obsługuje twoją kartę
    i jakie ma możliwości, tutaj musisz pytać konkretnego sprzedawcę
    takich dekoderów albo szukać na stronach producenta dekodera.

    > Czy gdzieś te sprawy są wyjaśnione dla tak zielonych jak ja?

    Google twoim przyjacielem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 135. Data: 2016-09-02 20:16:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Kaktus" <.@..pl> napisał w wiadomości

    > A gdybym kupił DVB-C/C2 to mógłbym oglądać kanały kablowe?
    >
    > Czy gdzieś te sprawy są wyjaśnione dla tak zielonych jak ja?

    A co dokładnie chciałbyś wiedzieć?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 136. Data: 2016-09-02 20:25:03
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    > Może, to zależy od konkretnego dekodera czy obsługuje twoją kartę
    > i jakie ma możliwości, tutaj musisz pytać konkretnego sprzedawcę
    > takich dekoderów albo szukać na stronach producenta dekodera.

    Jak już pisałem, w zupełności mnie satysfakcjonuje nagrywanie
    analogowe. Czy będzie możliwe coś więcej, okaże się potem.
    Dekoder będzie z Orange, więc nie będę miał wpływu na to jaki to
    będzie. Prawdopodobnie UHD88 albo WHD88 firmy Sagem.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Kaktus

  • 137. Data: 2016-09-02 20:30:07
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:57c9c1c4$0$12551$65785112@news.neostrada.pl...

    > A co dokładnie chciałbyś wiedzieć?

    Brakuje mi podstaw żeby rozumieć Waszą dyskusję.
    Przydałby się jakiś "łopatologiczny" podręcznik od absolutnego
    początku, ale bez nadmiaru teorii.

    Pozdrawiam
    Kaktus

  • 138. Data: 2016-09-03 13:42:11
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-09-02 o 20:25, Kaktus pisze:

> [...]
    > Dekoder będzie z Orange, więc nie będę miał wpływu na to jaki to
    > będzie. Prawdopodobnie UHD88 albo WHD88 firmy Sagem.

    Coś tu znalazłem, poczytaj sobie i na dole masz pokrewne linki

    Pozdr

    Janusz_K

  • 139. Data: 2016-09-03 14:05:36
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    > Coś tu znalazłem, poczytaj sobie i na dole masz pokrewne linki
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2445320.html

    Bardzo Ci dziękuję. Przestudiuję to dokładnie i ewentualnie pozwolę
    sobie jeszcze o coś zapytać.

    Pozdrawiam
    Kaktus

  • 140. Data: 2016-09-03 14:38:13
    Od: "Kaktus" <.@..pl>

    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo Ci dziękuję. Przestudiuję to dokładnie i ewentualnie pozwolę
    > sobie jeszcze o coś zapytać.

    Myślałem, że tam jest opisana jakaś "tajemna" metoda nagrywania,
    nad którą będę się musiał dłużej zastanowić.
    Niestety. To co tam piszą było mi już znane. Można zapisywać tylko
    na dysku z Orange, odczytywalnym tylko na dekoderze i po zapełnieniu
    dysku treść jest nadpisywana.
    Z tego, z czym już się zapoznałem, tak jest w przypadku większości,
    a może nawet wszystkich dekoderów i telewizorów. Taka polityka.

    Zamiast pilnować czy film/program, który zapisałem, już został nadpisany
    albo za chwilę to nastąpi, wolę nagrywać analogowo. Tego przynajmniej
    nie stracę i nie muszę pilnować, a z jakością się pogodzę. W końcu do tej
    pory, przy starym telewizorze, tak miałem i wystarczyło.

    Pozdrawiam
    Kaktus