  • 1. Data: 2018-01-12 14:59:48
    Temat: Jaki teraz tani abonament lub karta?
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Kończy się mój abonament.

    Jaki tani abonament (ewentualnie karta) - bez telefonu - byłby
    teraz najkorzystniejszy?

    Zależy mi żeby w ramach takiego abonamentu mieć darmowo
    w miesiącu:
    - kilkaset minut do wszystkich sieci komórkowych
    - kilkaset minut na stacjonarne
    - co najmniej 1 GB Internetu
    Dopuszczam także korzystanie z karty zamiast abonamentu,
    a także oba te rozwiązania równocześnie, ponieważ w moim
    smartfonie mam możliwość korzystania z dwóch kart SIM
    równocześnie. Wyobrażam sobie, że na przykład w abonamencie
    miałabym minuty do komórek i na stacjonarne, a na karcie
    Internet. Byłoby korzystne gdyby można było kumulować
    zasoby z paru miesięcy, bo moje potrzeby nie są równomiernie
    rozłożone w czasie.

    Jeśli ktoś robił ostatnio przegląd ofert i mógłby zasugerować
    korzystny wybór, to będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    Zocha

  • 2. Data: 2018-01-12 15:35:21
    Temat: Re: Jaki teraz tani abonament lub karta?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 stycznia 2018 14:59:38 UTC+1 użytkownik Zocha napisał:
> [...]
    >
    > Jeśli ktoś robił ostatnio przegląd ofert i mógłby zasugerować
    > korzystny wybór, to będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    Nju z rachunkiem
    http://www.njumobile.pl/

  • 3. Data: 2018-01-12 15:52:01
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 12.01.2018 o 15:35, Kris pisze:
> [...]
    bezapelacyjnie, kończący się właśnie 90dni za darmo. w skrócie,
    przenosisz numer, "ładujesz" za 25zł i koniec zobowiązań. w zamian za to
    otrzymujesz 3 miesiące nolimit za darmo, a za 25zł kupujesz 4 miesiąc no
    limitu. w połowie 4go miesiąca ponawiasz pytanie na tej grupie
    ToMasz
    PS jedyne niegogodności jakie ja zauważyłem to fakt że załatwiasz przez
    internet, a odbierasz od kuriera. no i katywacja pakietu następuje do 3
    dni, w praktyce jutro.

  • 4. Data: 2018-01-12 16:21:01
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    odbierasz od
    > kuriera. no i katywacja pakietu następuje do 3 dni, w praktyce jutro.

    Gdybyś jeszcze napisał o jakiej ofercie piszesz? :-)

    Zocha

  • 5. Data: 2018-01-12 16:22:30
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Zocha" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeśli ktoś robił ostatnio przegląd ofert i mógłby zasugerować
    > korzystny wybór, to będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    w a2 za 15,9 jest tel no limit + net

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2018-01-12 18:18:26
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Gdybyś jeszcze napisał o jakiej ofercie piszesz? :-)

    90 dni za darmo . pl

    https://90dnizadarmo.pl/

  • 7. Data: 2018-01-12 18:32:48
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > 90 dni za darmo . pl
    >
    > https://90dnizadarmo.pl/

    Rozumiem, że chodzi Ci o T-moble.

    Zocha

  • 8. Data: 2018-01-12 19:31:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.01.2018 o 18:32, Zocha pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że chodzi Ci o T-moble.

    nie do końca. to znaczy strona i usługa należy do T-M, ale biura obsługi
    nie mają (miały) o niej pojęcia.
    ToMasz

  • 9. Data: 2018-01-13 17:49:31
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Zocha has brought this to us :
> [...]
    >
    > Jeśli ktoś robił ostatnio przegląd ofert i mógłby zasugerować
    > korzystny wybór, to będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    a2 mobile na kartę https://a2mobile.pl/
    za 19,99 masz pełny no limit z mmsami i 15gb netu.
    Działa to na plusie bo to jest ta sama firma co darmowy internet aero2.
    Czyli defacto plus.

  • 10. Data: 2018-01-13 19:04:33
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > w a2 za 15,9 jest tel no limit + net

    Ten no limit to taki trochę naciągany. A poza tym ja nie potrafiłem
    mojego modemu zmusić do współpracy z kartą a2.

    --
    Grzexs