    From: Dominik & Co <D...@i...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jaki wentylator procesora?
    Date: Wed, 03 Jun 2009 08:45:07 +0200

    Witam,

    Mam procesor Sempron LE1100 na płycie ASUS M2N-MX SE PLUS
    w obudowie Chiefteca BS-02W-W-W, na razie z oryginalnym
    wentylatorem.

    Na jaki zamienić tenże oryginalny wentylator procesora?
    Nie planuję na razie zmieniać procka, priorytetem jest
    cisza, nie wydajność. Teraz jest nie najgorzej, ale mam
    nadzieję, że dałoby się jeszcze coś jeszcze osiągnąć.

    Zastanawiam się pomiędzy ARCTIC COOLING ALPINE 64 GT PWM,
    a ARCTIC COOLING FREEZER 7 PRO PWM (niestety sporo
    droższy). A może warto przyjrzeć się jeszcze czemuś innemu?

    Dzięki za wszelkie uwagi.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP