  • 11. Data: 2010-03-04 17:28:42
    Temat: Re: Jaki zasilacz wybrać?
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Aster pisze:
    > Witajcie!
    >
    > Muszę zmienić zasilacz na przynajmniej 1000W i mam dwa upatrzone ale nie
    > mogę się zdecydować pierwszy to Antek TruePower Quattro 1000 posiada cztery
    > obwody 12V po 25A, drugi to Corsair CMPSU-1000HXEU - 1000W posiada

    Witam
    Corsair jest b.dobry, ale jego obudowa podczas pracy robi się gorąca i
    rozgrzewa pozostałe elementy komputera.Szukałem dlaczego i dostałem
    odpowiedż- * tam gdzie cicho musi być gorąco*, coś w tym jest.
    Antec jest dużo lepszym wyborem, jego moc wystarczy do wszystkiego.
    Może i będzie głośniej, ale chłodniej w całej budzie.
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-03-04 17:33:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
    e...
    > kupowanie z pewnym zapasem ma sens, ale nie ma sie co spodziwac ze bedzie
    > on bezproblemowo chodzil z wiecej niz jednym kolejnym zestawem, zasilacz
    > starzeje sie dokladnie tak samo jak reszta komponentow

    Nie koniecznie. Może ceni sobie ciszę. ;)

  • 13. Data: 2010-03-04 17:35:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Wiesław" <n...@u...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Jeszcze jedno. W tej samej cenie co Corsair można dostać jeszcze lepszego
    > OCZa Z-Series 1000W.
    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=OCZ+OCZZ1000-UN
    > Jeszcze mocniejsza, jedna linia 12V, aż 83W i sprawność 80+ Gold.
    > Tu jego test: http://www.iurl.pl/?g31yg

    Skoro stać go na wydanie tylu pieniędzy na zasilacz to raczej różnica poboru
    energii jest marginalna.

  • 14. Data: 2010-03-04 17:36:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Antec jest dużo lepszym wyborem, jego moc wystarczy do wszystkiego.
    > Może i będzie głośniej, ale chłodniej w całej budzie.

    Może ma chłodzenie wodne i ma gdzieś, że w budzie będzie cieplej? Zresztą nie
    przesadzajmy z tą temperaturą. Elektronika nie musi mieć <30*C.

  • 15. Data: 2010-03-05 07:48:20
    Od: "Exploris" <exploris@***NO SPAM***.autograf.pl>

> [...]
    > mogę się zdecydować pierwszy to Antek TruePower Quattro 1000 posiada
    > cztery
    > obwody 12V po 25A, drugi to Corsair CMPSU-1000HXEU - 1000W posiada
    > dwa obwody 12V po 40A, bogaty zestaw końcówek o dobrym profilu do
    > upakowania
    > w obudowie, oba zasilacze są modularne. Czytałem parę recenzji, ale trudno
    > wyczuć,
    > który jest lepszy bo nie znalazłem testu gdzie występowały by oba.
    > Proszę Was jeśli znacie te zasilacze o konstruktywną odpowiedź. Z góry

    Taaaak IMHO przesadziłeś trochę z tą moca ale coż będzie zapas będzie ciszej
    .. jesli ma to dla ciebie znaczenie ...
    z drugiej strony pewnie nie ma mbo grafika cross fire do najcichszych z
    pewnością nie należy !!!
    chłodzenie budy tez z peweniością przewidziałeś (O ILE SIĘ JESZCZE ZMIEŚCI
    ;) !!!
    więc sam się zamotałem ...

    w cholerę bierz CORSAIRA - solidny - oprócz kabli - te juz takie osldne nie
    są ...
    aha co do gwarancji tylko przez 2 lata możesz zwrócić się do SPRZEDAWCY
    pozostała gwarancja jest realizowana przez producenta !!!!!!!!!!!!!

    --
    Pozdrawiam ... Exploris.