  • 1. Data: 2014-07-28 16:03:41
    Temat: Jakie formaty odtwarza dekoder Box+ z nc+
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Chodzi mi o ten najprostszy dostępny za darmo dekoder w nc+, jakie formaty
    odtwarza z pendriva?
    Kuba

  • 2. Data: 2014-07-28 16:40:20
    Temat: Re: Jakie formaty odtwarza dekoder Box+ z nc+
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2014-07-28 16:03, Kuba pisze:
    > Chodzi mi o ten najprostszy dostępny za darmo dekoder w nc+, jakie
    > formaty odtwarza z pendriva?
    > Kuba

    Podejrzewam, że żadne. Instrukcje poszczególnych dekoderów, gdzie masz
    to opisane są na stronie nc+.

    --
    Jacek S.

  • 3. Data: 2014-07-28 21:36:38
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    Widziałem instrukcję i się nie chwalą oficjalnie że ten dekoder obsługuje
    jakies formaty, ale ponoć nieoficjalnie czyta co poniektóre
    Nikt nie używa tego dekodera, coby odpowiedział na tak proste pytanie z
    własnej praktyki ?

  • 4. Data: 2014-07-28 22:14:11
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2014-07-28 21:36, Kuba napisal (a):

> [...]

    Cześć

    Tutaj masz w pdf opis media playera z dekoderów nc+
    http://tinyurl.com/o4cnbo8

  • 5. Data: 2014-07-28 22:25:39
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2014-07-28 22:14, [MF] PL napisal (a):

    > Cześć
    >
    > Tutaj masz w pdf opis media playera z dekoderów nc+
    > http://tinyurl.com/o4cnbo8

    Na razie soft ten jest w mediaboxie, turbo i wifiboxie. Aktualizacja na
    box+ pewnie się kiedyś pojawi.

  • 6. Data: 2014-07-29 08:59:24
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    czyli obecnie box+ bez aktualizacji nie odtwarza żadnych formatów video?

  • 7. Data: 2014-07-29 09:04:45
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2014-07-29 08:59, Kuba napisal (a):
    > czyli obecnie box+ bez aktualizacji nie odtwarza żadnych formatów video?

    Odtwarza to co sam nagra

  • 8. Data: 2014-07-29 09:07:24
    Od: "Kuba" <q...@w...pl>

    miałem na myśli filmy z zewnątrz :)

  • 9. Data: 2014-07-29 13:16:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Jul 2014 09:07:24 +0200, Kuba napisał(a):

    > miałem na myśli filmy z zewnątrz :)

    A mógłbyś również mieć na myśli kulturalne cytowanie POD cytatem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z