  • 1. Data: 2014-07-20 11:07:28
    Temat: Oferta TV kablowych - porażka
    Od: uars <u...@...pl>

    Witam.

    Mam w tej chwili nc+ i cyfrowy polsat. Za nc+ płacę 75zł za wszystkie
    dostępne kanały. Za polsat 60zł i tu mam brakujące polsaty sport. Czyli
    za wszystko płacę 135zł. Wydaje mi się że taka cena za wszystkie polskie
    kanały jest do przyjęcia. Niebawem kończy mi się umowa z nc+ i
    pomyślałem ze zamienię TV-Sat na TV kablową. Mam internet od Multimedia
    i pomyślałem że wezmę od nich także TV. Podliczyłem pełny pakiet +
    multiroom + dekoder HD i... wyszło mi ponad 200zł - cena w promocji.
    Zawsze wydawało mi się że w TVK jest taniej.
    No cóż będę musiał pozostać przy TV-Sat.

    uars