  • 1. Data: 2009-01-18 11:14:00
    Temat: Jakie gniazdo do WI-FI na plycie glownej ??
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam
    Mam plyte Asusa z serii P5A z wbudowana karta sieciowa. No i nie mam do niej
    antenki. A jak patrze na to wyjscie na antenke to nie mam pojecia co to jest
    i co mozna do tego podlaczyc.
    Po prostu jest bolec wystajacy z otworu. Zadnego gwintu itp. Czy to jest
    jakis MMCX meski czy co ?

    Fantom
    ps. Zastanawiam sie czy to nie bylo SMA i nie zostala "wyrwane" z tego jakas
    czesc na ktoreej byl gwint

  • 2. Data: 2009-01-19 16:32:13
    Temat: Re: Jakie gniazdo do WI-FI na plycie glownej ??
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 12:14:00 +0100, Fantom napisał(a):

    > Zastanawiam sie czy to nie bylo SMA i nie zostala "wyrwane" z tego jakas
    > czesc na ktoreej byl gwint

    Wielce prawdopodobne. W kartach wifi to nagminne uszkodzenie. Zamieść
    zdjęcie to będzie można powiedzieć więcej.
    --
    Jacek