  • 1. Data: 2009-01-18 09:17:48
    Temat: Pobór prądu - płyta główna
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Witam.
    Czy jest gdzieś zestawienie płyt głównych z podanym poborem prądu?
    Mam zasilacz o mocy 70W chcę znaleźć optymalny zestaw płyta + procesor.

  • 2. Data: 2009-01-18 09:38:05
    Temat: Re: Pobór prądu - płyta główna
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Mam zasilacz o mocy 70W chcę znaleźć optymalny zestaw płyta + procesor.

    Czy ten zasilacz jest ze złota, że pod jego kątem zestaw sobie składasz?
    Takie zapotrzebowanie ma Intel Atom.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2009-01-18 09:43:08
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Michał wrote:

    > Czy ten zasilacz jest ze złota, że pod jego kątem zestaw sobie składasz?
    > Takie zapotrzebowanie ma Intel Atom.
    Mam taki zasilacz w małej obudowie mikroATX. W tej chwili jest tam płyta
    pentium III 1000.

  • 4. Data: 2009-01-18 09:46:58
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    niebieski wrote:

> [...]
    Ale to jest w formacie ITX. Ja potrzebuję mATX.

  • 5. Data: 2009-01-18 10:33:59
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 18-01-2009 10:46, niebieski pisze:

    > Ale to jest w formacie ITX. Ja potrzebuję mATX.

    Prawdopodobnie żadna z obecnie dostępnych (nawet energooszczędnych, może
    właśnie z wyjątkiem Atoma) konfiguracji na tym zasilaczu nie pójdzie,
    ponieważ zasilane są wyłącznie z +12V, a ten zasilacz przeznaczony był
    do platform zasilanych z +3.3V/+5V i większość jego mocy przypada
    właśnie na te linie. Pomnóż wydajność prądową +12V tego zasilacza przez
    12 i szukaj platformy o takich wymaganiach (a nie 70W). Dodatkowo
    będziesz musiał zrobić (kupić) przejściówkę do zasilania złączem ATX12,
    którego Twój zasilacz nie posiada.

  • 6. Data: 2009-01-18 10:43:50
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    CeBeR wrote:

> [...]
    > 12 i szukaj platformy o takich wymaganiach (a nie 70W). Dodatkowo
    > będziesz musiał zrobić (kupić) przejściówkę do zasilania złączem ATX12,
    A taki Sempron LE-1150? TDP - 45W.

  • 7. Data: 2009-01-18 11:23:18
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    qwerty wrote:

    > Użytkownik "niebieski" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A reszta podzespołów?
    DVD
    CompactFlash 1G
    Karta skystar2
    512M - 1G pamięci

  • 8. Data: 2009-01-18 11:28:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

  • 9. Data: 2009-01-18 12:45:53
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 18-01-2009 11:43, niebieski pisze:

    > A taki Sempron LE-1150? TDP - 45W.

    Napisałeś, że masz "zasilacz o mocy 70W". Jeśli to prawda (a nie podałeś
    samej mocy na linii +12V, czyli np. 6A) to na pewno nie uciągnie on ani
    Semprona LE, ani nawet Celerona 420 czy PDC E5200 - musiałbyś mieć te
    min. 60W (5A) właśnie na +12V.

  • 10. Data: 2009-01-18 13:42:31
    Od: Gargamel <d...@o...pl>

    niebieski <t...@n...pl> w wiadomości <news:gkv1si$a0t$1@inews.gazeta.pl>
    napisał/a:

    > A taki Sempron LE-1150? TDP - 45W.

    No i zdaje się że ładnie widać, że nie rozumiesz znaczenia TDP... :P

    Pozdrawiam,
    Gargamel

    --
    Nie należy wyciągać świni z gówna, bo jej jest tam dobrze.