  • 1. Data: 2010-06-28 22:38:28
    Temat: karta pojazdu
    Od: "zz" <t...@p...onet.pl>

    chciałem przerejestrować auto ale okazało się że nie mam karty pojazdu,
    właściciel mówi że nie wydano, w dr jest wpisany numer, auto z 2009, jutro
    zadzwonię do dealera ale może ktoś wie jak w takim razie zarejestrowano auto

  • 2. Data: 2010-06-28 22:50:53
    Temat: Re: karta pojazdu
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 22:38:28 +0200, osobnik zwany zz wystukał:

> [...]
    > właściciel mówi że nie wydano, w dr jest wpisany numer, auto z 2009,
    > jutro zadzwonię do dealera ale może ktoś wie jak w takim razie

    skoro jest w DR numer to znaczy, że wydano.
    Niech nie ściemnia tylko albo daje kartę albo zwraca kasę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-06-29 13:30:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w
    > Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 22:38:28 +0200, osobnik zwany zz
    > wystukał:
    >
    > skoro jest w DR numer to znaczy, że wydano.
    > Niech nie ściemnia tylko albo daje kartę albo zwraca kasę.

    A co bedzie zwracal kase, przeciez nie po to przedal auto z
    zastawem bankowym, zeby teraz zwracac :-)

    J.