  • 1. Data: 2010-06-28 20:19:21
    Temat: Kosmetyki
    Od: "Melody" <M...@o...p>

    Witam ponownie. Mam pytańko w sprawie:
    1. uniwersalnego wosku do całej karoserji, bez smug? Ktoś z Was używa? Jest
    OK?

    2. Odgrzybiacz do klimy, K2 Klima Doktor 500ml -OK?
    http://www.allegro.pl/item1093356100_k2_klima_doktor
    _500ml_odgrzybianie_klimatyzacji.html

    lub CarPlan
    http://www.allegro.pl/item1095629252_preparat_do_czy
    szczenia_klimatyz_carplan_okazja.html

    bo ceny są kuszące, ale ciekawy jestem efektu. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-29 00:00:16
    Temat: Re: Kosmetyki
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-06-28 20:19, Melody pisze:
    > Witam ponownie. Mam pytańko w sprawie:
    > 1. uniwersalnego wosku do całej karoserji, bez smug? Ktoś z Was używa?
    > Jest OK?

    Jeżeli chodzi o wosk to zdecydowanie polecam Sonax-a z pigmentami, cena
    coś około 30zł

    Lewis

  • 3. Data: 2010-06-29 20:19:06
    Od: "Melody" <M...@o...p>

    > Jeżeli chodzi o wosk to zdecydowanie polecam Sonax-a z pigmentami, cena
    > coś około 30zł

    i nie zostawia białych smug na plastikach? :)