  • 1. Data: 2009-01-09 17:39:04
    Temat: Jaki komp do gier?
    Od: "Roki" <r...@g...pl>

    Witam.
    Chciałbym zmodernizować swój sprzęt (amd 64 3200+, 1gb ddr, 7300gt) na
    potrzeby kilku nowszych gier.
    Ostatnio kompletnie wypadłem z rynku.

    Myślałeł o używanej płycie MSI pod AM2 (allegro około 70zł), procku AMX X2
    5000, 4gb ddr2 oraz jakiejś karcie graficznej.
    Resztę podzespołów mam. Zależy mi na jak najniższej cenie, dlatego płytę i
    grafikę kupię chyba używaną a procesor i ram nowy.

    Co byście radzili kupić?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-10 13:46:45
    Temat: Re: Jaki komp do gier?
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Roki" napisał:
    > Chciałbym zmodernizować swój sprzęt (amd 64 3200+, 1gb ddr, 7300gt) na
    > potrzeby kilku nowszych gier.
    > Ostatnio kompletnie wypadłem z rynku.

    do gier to kompa wcale się nie opłaca kupować, bo będzie kosztował 2-3tyś,
    będzie żarł kilowat mocy i warczał jak odkużacz i jeszcze może stanowił
    konkurencję dla piecyka olejowego:O)
    jak myślisz o grach to tylko konsola, za kwotę 1-1,3tyś.zł masz jedną z
    najlepszych na rynku konsol (Xboxa czy playstation3) gryu tylko śmigaja,
    nigdy się nie zawieszają:O)

  • 3. Data: 2009-01-10 14:15:08
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Polecam lekture www.pclab.pl\forum w odpowiednim dziale.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 4. Data: 2009-01-10 15:58:10
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-10 14:46, Użytkownik gargamel napisał:

> [...]
    > jak myślisz o grach to tylko konsola, za kwotę 1-1,3tyś.zł masz jedną z
    > najlepszych na rynku konsol (Xboxa czy playstation3) gryu tylko śmigaja,

    Konsole mają dwie podstawowe wady:
    1. nie akceptowanalna cena gier
    2. brak wyboru gier z poza modnego aktualnie kanonu
    A do tego tylko dzieciak na pytanie o samochód do szybkiej
    sportowej jazdy polecał by motocykl, bo tańszy a szybszy. :-)