  • 11. Data: 2010-05-19 10:40:16
    Temat: Re: Jakim trzeba być ignorantem, żeby wjeżdżać w taaaką kałużę?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Czyż" <i...@i...com>
    > Ale wjeżdżając w kałużę może warto się zastanowić nad tym, że
    > może mieć
    > więcej niż 10cm.

    I co, przed kazda kaluza hamujesz i wychodzisz ja zmierzyc ?

    Trzeba miec jakies zaufanie do drog, nie mozemy przeciez wprowadzc
    ponownie Red Flag Act.

    Ta faktycznie dosc gleboka i chyba widzial co sie dzieje ..
    aczkolwiek ja moze bym i wjechal - nie chce byc ignorantem, a nie
    wiem czy moje bydle przejedzie, czy nie :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-05-19 10:41:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...de> napisał w wiadomości
    > tech samochód nadaje się już do kasacji, purchle niebawem będą
    > wychodziły w zastraszająco szybkim tempie, koleżanka kiedyś
    > zatopiła forda ka, wybebeszyłem wnętrze suszenia było sporo, w
    > progach pełno syfu było, został wypłukany, ale i tak do zimy
    > zdążyły purchle wyjść i po aucie :/

    Ale to nie jest ford, ani opel :-)

    J.

  • 13. Data: 2010-05-19 10:48:08
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    J.F. pisze:
    > I co, przed kazda kaluza hamujesz i wychodzisz ja zmierzyc ?

    ja np nie mierze,ale da się mniej więcej ocenić czy warto próbować czy nie.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-05-19 10:49:16
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    J.F. pisze:
    > Ale to nie jest ford, ani opel :-)
    >
    > J.

    niby tak, ale moim zdaniem wilgoć zawsze zrobi swoje.

    --
    krzysiek82

  • 15. Data: 2010-05-19 10:54:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > I co, przed kazda kaluza hamujesz i wychodzisz ja zmierzyc ?

    Zdarzalo mi sie.

    > Ta faktycznie dosc gleboka i chyba widzial co sie dzieje .. aczkolwiek
    > ja moze bym i wjechal - nie chce byc ignorantem, a nie wiem czy moje
    > bydle przejedzie, czy nie :-)

    Moze jak wjezdzal, to jeszcze plytsza byla.

    MJ

  • 16. Data: 2010-05-19 11:11:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-05-19 10:41, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ale to nie jest ford, ani opel :-)

    Teraz wystarczy już sam Ford ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2010-05-19 12:06:10
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.05.2010 10:04, krzysiek82 pisze:
    > tech samochód nadaje się już do kasacji, purchle niebawem będą
    > wychodziły w zastraszająco szybkim tempie

    Niewątpliwie czeka nas teraz na rynku wysyp tanich krajowych aut z
    podejrzanymi problemami z rdzą i elektryką...

    S.

  • 18. Data: 2010-05-19 12:38:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w
    wiadomosci news:kjz1vd8i84m.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

  • 19. Data: 2010-05-19 12:41:10
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    Stefan Szczygielski pisze:
    > Niewątpliwie czeka nas teraz na rynku wysyp tanich krajowych aut z
    > podejrzanymi problemami z rdzą i elektryką...
    >
    > S.

    Kiedyś takie skody sprzedawali o ile się nie mylę nowe, bo zalało cały
    plac. Ciekawe czy jeszcze jakaś uchowała się do dzisiejszego dnia ;D

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-05-19 13:00:17
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...de> napisał w wiadomości
    >
    > Ale to nie jest ford, ani opel :-)

    VW Sharan I generacji - praktycznie rzecz biorąc Ford Galaxy ;).

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi