  • 11. Data: 2009-06-01 21:13:26
    Temat: Re: Jakość pamięci USB i jej pojemność - pomóżcie
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Tomek wrote:
    > tutaj negatywne komentarze odnośnie Kingstona. Z tego co pamiętam
    > kolega miał model data traveller II i wcale nie był taki słaby. Ponad
    > 20 MB/s.

    Tez zastanawiam sie skad sie wziela ta nagonka na Kingstona, badz co badz
    swego czasu (i obecnie rowniez) jednego z faworytow w branzy. Moze wynika
    to z zalewu rynku podrobkami? Mam sporo produktow tej marki, zaden mnie
    jak dotad nie zawiodl. To samo dotyczy SanDiska.

    Mam za to zastrzezenia do pendrive'ow PQI - nie do elektroniki, bo ta
    dziala bez zastrzezen, ale do wykonania i trwalosci.

    k,

  • 12. Data: 2009-06-01 21:24:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 31.05.2009 o godzinie 16:13:24, Monika napisał(a):
    > wpychał do nich lepsze pamięci, zapewne, żeby zdobyć zaufanie. Okazało się
    > to zwykłym oszustwem, kiedy z początkowych deklarowanych prędkości zapisu
    > 15MB/s ( i pierwsze partie rzeczywiście posiadały coś ok. 13-14) dalsze
    Próbowałeś to reklamowac a jeżeli nie to dlaczego?
    Może nabyłeś nie ten produkt, którego oczekiwałeś a... jego podróbkę?

    --
    marfi

  • 13. Data: 2009-06-01 22:34:15
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to z zalewu rynku podrobkami? Mam sporo produktow tej marki, zaden mnie
    > jak dotad nie zawiodl. To samo dotyczy SanDiska.

    Jest tylko jedna różnica pomiędzy sandiskiem a kingstonem - ten pierwszy
    jest producentem pamięci a ten drugi tylko nakleja własna nazwę a pakuje do
    środka to co kupi u producentów a czasem kupi lepiej czasem gorzej

  • 14. Data: 2009-06-01 23:35:11
    Od: Tomek <m...@m...pl>

    Dnia 01.06.2009 o godzinie 23:24:17, marfi napisał(a):

    > Próbowałeś to reklamowac a jeżeli nie to dlaczego?
    > Może nabyłeś nie ten produkt, którego oczekiwałeś a... jego podróbkę?

    Produkt zakupiony na allegro. Zapakowany w oryginalne opakowanie. Zaczęłaby
    się standardowa procedura tłumaczenia, odsyłania, reklamowania, marudzenia,
    że to wina dostawcy itp. itd. dodatkowe koszty, stres, a argument słaby, bo
    przecież "sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności ze
    specyfikacją". Poza tym takich "podróbek" była cała masa. Wystarczy
    popatrzeć na rozbieżność ocen dla tego produktu. Skórka nie warta wyprawki.

  • 15. Data: 2009-06-03 19:22:37
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Tomek" napisał:
> [...]
    > specyfikacją". Poza tym takich "podróbek" była cała masa. Wystarczy
    > popatrzeć na rozbieżność ocen dla tego produktu. Skórka nie warta

    dzaiwne coś to tłumaczenie, skoro towar nie odpowiada specyfikacji to znaczy
    ze jest wadliwy i odpowiada producent (powinienieś go zwrócić a sprzedawca
    oddać na gwarancję producentowi)