  • 1. Data: 2010-06-26 21:55:10
    Temat: Jazda z przyczepą powyżej 3,5 tony
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Jade z przyczepą campingowa , masa zestawu powyżej 3,5 tony. Mam kategorie
    B+E, ale interesuje mnie jakie sa opłaty w Europie za pzejazd takim
    zestawem. Na stronach poświęconych opłatom, nie ma nic o osobowych z
    przyczepą w konwencji całośc powyżej 3,5 tony.
    Może ktos ma doswiadczenie jak to wyglada w różnych krajach.
    We wloszech wiem ,że osobowy z przyczepą to kategoria B płatności bez
    względu na DMC zestawu.
    Inne kraje Europy to zagadka dla mnie. Najbardziej interesuje mnie Austria,
    ale reszta Europy też.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2010-06-26 22:17:19
    Temat: Re: Jazda z przyczepą powyżej 3,5 tony
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-26 21:55, mirek pisze:

    > Inne kraje Europy to zagadka dla mnie. Najbardziej interesuje mnie Austria,
    > ale reszta Europy też.

    Węgry też?

    http://www.motorway.hu/02Ematrica/01Dijtablazat2010

    Patrz koszty dla kategorii D2. No i u nich winieta tygodniowa tak
    naprawdę jest na 10 dni.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi