  • 1. Data: 2010-06-26 21:36:17
    Temat: Citroen C5 MK1 - zmiana jezyka komunikatow
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Czesc,
    Czy ktos z Was wie moze w jaki sposob mozna w C5 zmienic jezyk w
    komputerze na angielski? Komunikaty w tej chwili mam po niderlandzku. Z
    gory dzieki.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 2. Data: 2010-06-27 10:20:43
    Temat: Re: Citroen C5 MK1 - zmiana jezyka komunikatow
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc,
    > Czy ktos z Was wie moze w jaki sposob mozna w C5 zmienic jezyk w
    > komputerze na angielski? Komunikaty w tej chwili mam

    Trzeba pokombinowac z dwoma przyciskami przy wyswietlaczu (tym srodkowym)

    Jarek

  • 3. Data: 2010-06-28 08:46:28
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 27 Jun 2010 10:20:43 +0200) ktos podajacy sie za jarek
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Trzeba pokombinowac z dwoma przyciskami przy wyswietlaczu (tym srodkowym)

    Dzieki, zrobilem. Po przytrzymaniu lewego przycisku pojawia sie menu, w
    ktorym mozna miedzy innymi ustawic jezyk.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 4. Data: 2010-06-28 14:18:07
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@p...homelinu
    x.net...
> [...]
    >
    > Dzieki, zrobilem. Po przytrzymaniu lewego przycisku pojawia sie menu, w
    > ktorym mozna miedzy innymi ustawic jezyk.

    Z ciekawosci, jakie sa do wyboru ? ;P

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-06-28 14:28:04
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 28 Jun 2010 14:18:07 +0200) ktos podajacy sie za Adam Szewczak
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Z ciekawosci, jakie sa do wyboru ? ;P

    Angielski, Niemiecki, Francuski, Niderlandzki i Wloski.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02