  • 1. Data: 2010-06-26 18:39:26
    Temat: niezaplacona skladka z ubezpieczenia OC
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dostalem pisemko z Compensy o tresci sugerujacej nieoplacenie skladki OC za
    samochod. I druczek przelewu.
    Generalnie to maja racje - skladki nie oplacilem.

    Tylko ze... samochod zostal skradziony. Nastepnie wyrejestrowany, a cesja
    (celem wyplaty AC) zostala wykonana na Compense.

    Odszkodowanie z AC zostalo oczywiscie wyplacone, sprawa prawie zapomniana (ok
    rok temu) i wczoraj wieczorem pisemko :)

    Ktos spotkal sie z taka sytuacja?
    Pomylka?
    Brak komunikacji w Compensie?

    Czy tez moze rownolegle z zalatwianiem spraw z tytulu AC powinienem
    wypowiedziec umowe OC a Compensa obecnie slusznie mnie sciga? :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 2. Data: 2010-06-27 07:56:23
    Temat: Re: niezaplacona skladka z ubezpieczenia OC
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-06-26 18:39, Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

    > Czy tez moze rownolegle z zalatwianiem spraw z tytulu AC powinienem
    > wypowiedziec umowe OC a Compensa obecnie slusznie mnie sciga? :)

    Odpisz im ze przeciez zglosiles kradzierz, wiec to jest jedno znaczne z
    tym iz OC przestaje obowiazywac.

    Pewnie to tylko brak przeplywu informacji.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 3. Data: 2010-06-28 00:22:30
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <u...@p...org>
    napisał w wiadomości news:slrni2cb9t.q9h.undefine@uc.aramin.one.pl...
> [...]
    >
    > Tylko ze... samochod zostal skradziony. Nastepnie wyrejestrowany, a cesja
    > (celem wyplaty AC) zostala wykonana na Compense.

    OC na WYREJESTROWANY samochód?
    Ciekawe...

    Feromon

  • 4. Data: 2010-06-28 11:22:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Jun 2010, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

    > Tylko ze... samochod zostal skradziony. Nastepnie wyrejestrowany, a cesja
    > (celem wyplaty AC) zostala wykonana na Compense.
    [...]

    > Czy tez moze rownolegle z zalatwianiem spraw z tytulu AC powinienem
    > wypowiedziec umowe OC a Compensa obecnie slusznie mnie sciga? :)

    A może im doradzić, aby zaczęli ścigać aktualnego formalnego posiadacza
    praw do pojazdu, czyli Compensa SA czy czym oni tam są? :D

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2010-06-28 13:25:11
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 28.06.2010 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > [...]
    >
    > A może im doradzić, aby zaczęli ścigać aktualnego formalnego posiadacza
    > praw do pojazdu, czyli Compensa SA czy czym oni tam są? :D
    coz.. powiedzieli ze maja balagan w papierach i problemy z komunikacja miedzy
    dzialami. Przeprosili za nekanie i spytali sie czy to nie problem by wyslac im
    mailem/faksem skan cesji/wyrejestrowania pojazdu.

    I tyle :) Wiec - nie bylo zle.

  • 6. Data: 2010-07-06 13:10:04
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 28.06.2010 Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> napisał/a:

> [...]
    > dzialami. Przeprosili za nekanie i spytali sie czy to nie problem by wyslac im
    > mailem/faksem skan cesji/wyrejestrowania pojazdu.

    dodam jeszcze ze kilka dni pozniej dostalem zwrot niewykorzystanej skladki z OC
    (o czym kompletnie nie pomyslalem po kradziezy).

    Tak wiec compensa zarobila u mnie malego plusika (po drobnych przebojach z AC).