    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jeden numer w dwóch sieciach
    Date: Fri, 4 Jan 2019 13:55:16 +0100

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-01-04 o 10:30, J.F. pisze:

    >Przecież dość wyraźnie napisałem, można sprawdzić - jak wół widnieje
    >wyżej:
    >Rozmowy przychodzące - tylko na aparat z kartą a2mobile, na drugi się
    >nie da.

    Z czego wniosek, ze ten a2mobile, to jest ten pierwszy, a ten Rebtel
    to drugi.

    Wiec czemu piszesz, ze z jednego na drugi mozna, skoro na drugi nie
    mozna ? :-P

    >Jest.
    >Jest bo Rebtel twierdzi, że od 3 stycznia już skończył działalność.

    A, a to faktycznie jest nieco dziwne.
    Ale tamto pisales w grudniu :-)

    >Wychodzące od niego również działają.

    Wychodzace beda dzialaly (poki operator dziala) i operator moze je
    oznaczyc dowolnym nr telefonu.

    >To raczej niemożliwe jest.
    >Ciekawi mnie, kiedy Rebtel naprawdę zakończy działalność?

    Kiedys skonczy i to chyba wczesniej niz pozniej.
    Moze zreszta uwaza, ze juz skonczyl, a ze operator byl wirtualny, to
    dziala, bo ich rzeczywisty nie zablokowal.
    Musisz duzo gadac ... i ciekawe, kto za to zaplaci :-)

    Ale konczacy operator powinien chyba zglosic numery do uwolnienia ...
    i ciekawe - zapomni zglosic, czy zapomni, ze przeniesione zostaly i
    juz nie sa jego :-)

    J.