  • 11. Data: 2016-10-01 20:15:04
    Temat: Re: Jednopłytkowiec z 1G ethernet
    Od: BK <t...@t...nie>

    W dniu 2016-10-01 o 13:11, Mirek pisze:
    > Potrzebny mi komputerek jednopłytkowy pod Linuxa, z gigabitowym eternetem.
    > Jest niby Banana Pi, ale nie wiem jak z oprogramowaniem do niego - nie
    > chcę się bawić w kompilację, bo to zajmuje kupę czasu, a projekt jest
    > "na wczoraj".

    Mogę polecić Odroida XU4 z hardkernel. 4 rdzenie Cortex A15 (2 GHz) + 4
    rdzenie Cortex A7 + USB3.0 + ethernet 1 Gb i 2 GB RAM. Spokojnie do
    kupienia w Polsce na fakturę.

    BK

  • 12. Data: 2016-10-01 22:48:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Mirek pisze:

    > Iperf nie da rady? To trochę kiszeczka.

    Na necie jest trochę raportów jak ludzie tuningują kernel coby
    przyspieszyć sata czy ethernet ale szału i tak nie ma. O ile pamiętam w
    testach wychodziło coś około 80MB tylko jest spora różnica między TX a RX.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2016-10-02 22:31:54
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości

    > Ale wtedy pozbawiam się możliwości testowania pasma powyżej 100MBit, po za
    > tym liczy się kompaktowość i mobilność. W moim przypadku czasem końcówka
    > sieci jest w szczerym polu w skrzynce, albo na słupie - lepiej jest wyjąć
    > małe, bateryjne urządzenie z kieszeni i podpiąć.
    > Pomiar będzie się odbywał z drugiej strony z laptopa - zwykle w bardziej
    > cywilizowanych warunkach. Myślałem też o czymś małym z wyświetlaczem -
    > było by wygodniejsze od laptopa i co równie ważne: robiło by większe
    > wrażenie na kliencie, ale na szybko będzie po prostu laptop.

    kup np mikrotika rb750g, podepniesz i wtedy zdalnie mozna testowac do woli

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl