  • 1. Data: 2015-07-04 02:20:57
    Temat: Jedynką przez Łódź
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    Jak się teraz szybciej jeździ przez Boat City od Piotrkowa do Strykowa:

    1. Trasa Górna - JPII - Włókniarzy - Sikorskiego - Łagiewnicka -
    Inflancka - Strykowska

    czy

    2. Rzgowska - Broniewskiego - Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego - Palki -
    Strykowska

    ?

  • 2. Data: 2015-07-04 09:44:41
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Zależy od godziny przejazdu, rano na Kopcińskiego są spore korki w tygodniu, nocą
    jest szybciej. Jak jedziesz osobowym, można ominąć Łagiewnicką i skręcić w
    Julianowską do Inflanckiej lub jechać przez Zgierz.

  • 3. Data: 2015-07-04 09:45:44
    Temat: Re: Jedynką przez Łódź
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-07-04 o 02:20, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Jak się teraz szybciej jeździ przez Boat City od Piotrkowa do Strykowa:
    >
    > 1. Trasa Górna - JPII - Włókniarzy - Sikorskiego - Łagiewnicka -
    > Inflancka - Strykowska

    Raczej
    1. Trasa Górna - JPII - Włókniarzy - Sikorskiego - Łagiewnicka - Okólna
    - Przyklasztorze - DK71 - Stryków

    Sławek

  • 4. Data: 2015-07-04 15:40:32
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-07-04 o 09:45, Slavekk pisze:

    > 1. Trasa Górna - JPII - Włókniarzy - Sikorskiego - Łagiewnicka - Okólna
    > - Przyklasztorze - DK71 - Stryków

    To jest rzeczywiście dobry pomysł. A jak w Sosnowcu z rondem DK71/14?
    Rozumiem, że większy korek od DK14?

  • 5. Data: 2015-07-05 15:09:06
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2015-07-04 o 15:40, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > To jest rzeczywiście dobry pomysł. A jak w Sosnowcu z rondem DK71/14?
    > Rozumiem, że większy korek od DK14?

    Zawsze większy korek jest dla wjazdu z DK14 (od strony ul. Strykowskiej
    w Łodzi) niż z DK 71

    Sławek

  • 6. Data: 2015-07-06 16:33:54
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 4 lipca 2015 02:21:04 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
> [...]
    > Inflancka - Strykowska
    >
    > czy
    >
    > 2. Rzgowska - Broniewskiego - Śmigłego-Rydza - Kopcińskiego - Palki -

    Jeżdzę prawie co tydzień w godzinach wieczornych.
    Zawsze większy korek jest ze zjazdu z autostrady niż z pozostałych kierunków.
    Ale i tak maks jaki stałem to jakieś 20 minut. Zazwyczaj nie jest to więcej jak
    10minut.
    Jezżę trasą górną. Zazwyczaj czasy przejazu są dosyć powtarzalne.
    Raczej nie ma korków. Droga nie jest dziurawa.

    Raz pojechałem drugą stroną i już nie jechałem więcej, ruch sporo większy tam jest,
    świateł sporo a droga dziurawa.

    Tak czy siak trzeba by liczyć że przejazd przez uć to jakieś 50-70 minut
    (tuszyn-autostrada)