  • 1. Data: 2015-07-03 23:05:08
    Temat: Rejestrator + kamerka cofania w kształcie lusterka?
    Od: a...@s...pl

    Witam

    Poszukuję rejestratora w kszałcie lusterka z kamera a cofania. Widział
    kto takie cudo? Jest to do kupienia? Potrzebne mi cos by nie demontować
    gratów z deski by było na stałe i nie rzucało się w oczy.

  • 2. Data: 2015-07-04 14:52:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    a...@s...pl wrote:

> [...]
    > kto takie cudo? Jest to do kupienia? Potrzebne mi cos by nie demontować
    > gratów z deski by było na stałe i nie rzucało się w oczy.

    widział
    http://lmgtfy.com/?q=kamera+cofania+lusterko

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-07-04 16:28:13
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

    W dniu 03-07-2015 o 23:05, a...@s...pl pisze:
> [...]
    > kto takie cudo? Jest to do kupienia? Potrzebne mi cos by nie demontować
    > gratów z deski by było na stałe i nie rzucało się w oczy.

    Ma m.in. te funkcje które potrzebujesz.

  • 4. Data: 2015-07-05 23:55:55
    Od: a...@s...pl

    klaus wrote: