  • 1. Data: 2015-07-03 16:00:21
    Temat: rekordzista
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://krknews.pl/157-punktow-karnych-w-10-minut/

    157 punktow w 10 minut.

    Choc w zasadzie ... nie widze problemu pobic :-)

    J.

  • 2. Data: 2015-07-06 09:11:21
    Temat: Re: rekordzista
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 16:00, J.F. pisze:
    > http://krknews.pl/157-punktow-karnych-w-10-minut/
    >
    > 157 punktow w 10 minut.
    >
    > Choc w zasadzie ... nie widze problemu pobic :-)
    >
    > J.

    No nie jestem przekonany.
    Może źle widzę, ale to najpierw policja jedzie jak pirat, wyprzedzając
    na zakrętach i podwójnej ciągłej mn. tego motocyklistę.
    Potem widać, jak to motocyklista mija radiowóz (?) i daje w palnik i
    wtedy dopiero zaczyna się pościg za motocyklistą.
    Chyba, że to tylko końcowy fragment już prowadzonego pościgu, ale tego z
    opublikowanego fragmentu się nie dowiemy.
    Może zatem lepiej wstrzymać się z głosami krytyki do poznania wszystkich
    faktów.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 3. Data: 2015-07-06 21:34:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "WW"

> [...]

    opublikowanego fragmentu się nie dowiemy.
    Może zatem lepiej wstrzymać się z głosami krytyki do poznania wszystkich
    ---
    A to garść faktów olkuskiej drogówki :-). Otóż zatrzymują się na wyjeździe z
    Olkusza na Katowice na prywatnej posesji bo tam wygodnie łapać kierowców.
    Nie widać ich bo stoją za drzewami. A to właśnie wyjazd z miasta. Nic się
    tam normalnie nie dzieje. Wypadki jakie miały miejsce nie mają
    bezpośredniego związku z prędkością. Prosta droga. Wyjazd z kopalni, nieraz
    pojazdy zapakowane kamieniem wymuszają pierwszeństwo z podporządkowanej bo
    by w ogóle nie wyjechały. A chodzi o to, że nie widać właśnie z drugiej
    strony tj z Katowic do Olkusza bo górka jest i wyjeżdżają zza niej samochody
    pewnie z reguły 100-ką. Nie da się po prostu przejść. Tam ograniczenie
    miałoby sens :-) Ale po tej drugiej stronie akurat nigdy nie stoją :-) Stoją
    w mieście na górce, gdzie przejście jest widoczne i nie ma wyjazdu na drugą
    stronę. No i podobno (za CB) na wjeździe, gdzieś gdzie był fotoradar, ale
    osobiście ich tam jeszcze nigdy nie widziałem.

  • 4. Data: 2015-07-08 14:47:39
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mnem5o$4p7$6@mx1.internetia.pl...
    > No i podobno (za CB) na wjeździe, gdzieś gdzie był fotoradar, ale osobiście
    > ich tam jeszcze nigdy nie widziałem.

    to przeciez normalka, u mnie tez jak juz stoja to zaraz za
    znakiem terenu zabudowanego, mimo tego ze na pierwszym kilometrze
    sa tu w sumie 3 domy w dodatku po jednej stronie i odsuniete o
    kilkanascie metrow od jezdni, kasuja polowe przyjezdnych
    i interes sie kreci, robota spokojna bo miejsca duzo i w cieniu

    za to poltora km dalej gdzie stojace ograniczenie 40 ma juz
    jakis sens bo droga biegnie przez srodek wsi lukami, sa 3 przejscia
    dla pieszych, szkola i kosciol przy glownej drodze a ciezarowy
    z koksowni nie miewaja mniej niz 60 pelne i 70-80 puste
    (a w nocy to jeszcze z +10) jeszcze zadnej kontroli nie
    widzialem mimo ze bylo tu juz ladnych kilka stluczek bo
    podporzadkowane mimo luster maja widocznosc
    na 20-40 metrow w kazda strone, a jezeli ktos zbliza sie
    80\40 to wystarczy pol sekundy nieuwagi, w dodatku polowa
    wyjezdzajacych to tylko 'w niedziele do kosciola'...

    --
    http://db.org.pl/

  • 5. Data: 2015-07-08 19:41:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-03 o 16:00, J.F. pisze:
    > http://krknews.pl/157-punktow-karnych-w-10-minut/
    >
    > 157 punktow w 10 minut.
    Sumowanie punktów z jednej jazdy uważam za wyjątkowo durny pomysł. Jest
    to tylko pożywka dla Tefałenu i pismaków żądnych sensacji i nic więcej.
    Jak pobiję kogoś, to kara będzie za pobicie, a nie za ilość uderzeń.
    Jak ukradnę paczkę papierosów, to kara będzie za paczkę a nie za 20
    sztuk oddzielnie.
    Jacek

  • 6. Data: 2015-07-08 19:42:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-08 o 19:41, Jacek pisze:

> [...]
    > Jak pobiję kogoś, to kara będzie za pobicie, a nie za ilość uderzeń.
    > Jak ukradnę paczkę papierosów, to kara będzie za paczkę a nie za 20

    A jak okradniesz i zabijesz?

    Rozumiem, aby nie sumować co 10 metrów za przekroczenie prędkości, ale
    przekroczenie prędkości, wyprzedzanie w niedozwolonym miejscu,
    przejeżdżanie linii ciągłych - czemu nie?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-07-08 19:44:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-08 o 19:42, Liwiusz pisze:

    > A jak okradniesz i zabijesz?
    >
    > Rozumiem, aby nie sumować co 10 metrów za przekroczenie prędkości, ale
    > przekroczenie prędkości, wyprzedzanie w niedozwolonym miejscu,
    > przejeżdżanie linii ciągłych - czemu nie?

    cdn - sumowanie jest OK, tylko robienie z tego sensacji jest TVNowskie,
    bo suma punktów nie odzwierciedla rzeczywistego zagrożenia. Jakby
    każdego z nas pośledzić godzinę lub kilka godzin, to odebranie prawa
    jazdy murowane.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-07-08 22:04:15
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-07-08 o 19:44, Liwiusz pisze:

> [...]
    > bo suma punktów nie odzwierciedla rzeczywistego zagrożenia. Jakby
    > każdego z nas pośledzić godzinę lub kilka godzin, to odebranie prawa
    To właśnie miałem na myśli.
    No i rozważmy taką sytuację:
    jeden kierowca jedzie cały czas przepisowo, ale w jednym miejscu
    przyspiesza i zostaje złapany. Inny jedzie ten sam odcinek drogi cały
    czas szybciej, niż wolno i też zostaje złapany. Tu i tu identyczne
    konsekwencje.
    Powinno być w takiej sytuacji rozróżnienie - jeden przekroczy na odcinku
    100 metrów, a drugi na odcinku 5 kilometrów. No ale tu by trzeba było
    uruchomić całkowanie.
    Pewnie za parę lat zapakują nam do aut czarne skrzynki i się skończy
    "rumakowanie" bo kara będzie z automatu.
    Nie zakładam, że taka czarna skrzynka będzie miała funkcję
    uniemożliwienia szybszej jazdy, niż na danym odcinku wolno, bo byłoby to
    katastrofalne dla wskaźników "poprawy bezpieczeństwa" i dla budżetu.
    Jacek