  • 11. Data: 2002-06-25 02:28:45
    Temat: Re: Jest Neo +
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał:

    > Ja w samym centrum miasta mam nieco unowoczesniona centrale K-66
    > (dodano wybieranie tonowe) pochodzaca z lat 60' lub 70' - ale Neo
    > jest.

    Stawiam raczej na Pentacontę. K-66 _nie ma mozliwości_ wybierania
    tonowego w żadnej znanej mi odmianie.
    Poza tym, nalezy miec na uwadze fakt, ze usługi typu Neo czy SDI są
    niezależne od typu centrali. Wciskanie przez TPSA kitu, ze usługi nie
    sa dostępne z powodu przestarzałej centrali, jest czesto dobrą
    wymówką. Prawda jest taka, ze jeśli tylko okablowanie petli
    aboneckiej bedzie dobre, SDI czy NEO działać będą nawet na Strowgerze
    32AA (centrala biegowa - konstrukcja z końca 19 wieku)
    Popadając w skrajnosć - usługi te moga dzialać nawet bez centrali,
    byleby zasilanie na linii było.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 12. Data: 2002-06-26 07:51:09
    Od: "Michal M." <m...@t...pl>

    -- Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:af8bqr$4nc$1@news.tpi.pl...

    > Stawiam raczej na Pentacontę. K-66 _nie ma mozliwości_ wybierania
    > tonowego w żadnej znanej mi odmianie.

    Hmmm sorki Tom, ale chyba moło znasz K66. Do K66 były instalowane rejestry
    elektroniczne obsługujące wybieramie i tonowe i dekadowe.

    Pozdrawiam Michał

  • 13. Data: 2002-06-26 07:51:37
    Od: "Wektor" <k...@b...onet.pl>

    > Nieuadnie klamac :)))
    >
    > Cena BRUTTO (z 7%VAT) - 191zl
    > Zmiany w regulaminie:
    >
    > 1. Bylo: "...uslugi nie mozna udostepniac poza lokal...", jest: "...uslugi
    > nie mozna udostepniac poza lokal bez zgody TPSA..."
    > 2. Upusty za uszkodzenia obowiazywaly przy czasie awarii przekraczajacym
    > 24h, obecnie upust bedzie juz od 12h awarii.
    > 3. Ceny za przejscie z 256 na + nie ustalono jeszcze niewykluczone ze
    > bedzie albo 0zl, albo 1zl.
    >
    > To takie najwazniejsze zmiany dotyczące Neostrady+ (512kbps)

> [...]

    Moglbys uprzejmnie nie nazywac mnie klamca ?
    Pisze tylko to co dowiedzialem sie w BOKu

  • 14. Data: 2002-06-26 07:52:31
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    Tomciu a skad masz te informacje bo ja tez chce je miec, no i musze juz
    popracowac nad pismem do tepsy zebym mogl udostepnic swoje 'lacze' ;]

    pozrdawiam ZMORA

  • 15. Data: 2002-06-26 07:53:05
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <t...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Czapla" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
    > niej
    >
    > No coz- ja nie mam nigdy problemow bo mam centrale bardzo nowoczesna- w
    > samym centrum miasta.
    >
    > A swoją drogą to czy wiecie moze czy jesli technicznie jest dostepna neo-
    > ile sie czeka na jej zainstalowanie od zlozenia podania? Bywa ze trzeba
    > wiecej niz te 3 tygodnie?
    >
    > tadeusz

    tpsa ma czas do 3 tygodni. mi ten termin mija w ten piatek ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 16. Data: 2002-06-26 07:53:09
    Od: "X[UseR]X" <x...@b...net.pl>

    Użytkownik "Tomasz Lam" <l...@s...mtl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > 1. Bylo: "...uslugi nie mozna udostepniac poza lokal...", jest: "...uslugi
    > nie mozna udostepniac poza lokal bez zgody TPSA..."

    heeh.. co to za roznica.. ;>
    juz widze jak wydaja te pozwolenia.. ;P
    rotfl

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Stangret - X[UseR]X

  • 17. Data: 2002-06-26 07:53:22
    Od: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>

    "Tomasz Śląski" <t...@s...pl.invalid> wrote in message
    >Wciskanie przez TPSA kitu, ze usługi nie
    > sa dostępne z powodu przestarzałej centrali, jest czesto dobrą
    > wymówką.

    Ale do centrali musi byc doprowadzony lacze Polpaku badz byc tam wezel.

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl

  • 18. Data: 2002-06-26 07:53:32
    Od: Kuba A <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ja na zalozenie czekam juz ponad 2 miesiace (wniosek zlozylem
    22.04.2002). Mieszkam w centrum Warszawy. Wczoraj w Boku czlowiek
    odpowiedzialny za neostrade powiedzial mi, sprzet im na centrali
    skonczyl sie kolo lutego i od tamtej pory nikogo nie przylaczyli do
    centrali na Pieknej, a kiedy bedzie sprzet? - " Moze w lipcu kto to
    wie."

    p.s.: Mozliwosci technicze sa.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 19. Data: 2002-06-26 07:54:08
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >aboneckiej bedzie dobre, SDI czy NEO działać będą nawet na Strowgerze
    >32AA (centrala biegowa - konstrukcja z końca 19 wieku)

    32AB ;)

    btw. O taka we Wrocku trudno bedzie :)

    januszek

  • 20. Data: 2002-06-26 07:54:34
    Od: "Marymont" <m...@p...com>

> [...]
    >

    > --
    > TOM @ HOME
    > GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    Wszystko się zgadza poza ostatnim nie musi być zasilania na linii

    pozdrawiam marymont