  • 1. Data: 2011-09-21 22:38:25
    Temat: Jestem nowy :)
    Od: Raafal <r...@i...pl>

    Cześć wszystkim!

  • 2. Data: 2011-09-21 22:38:46
    Temat: Re: Jestem nowy :)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-21 22:38, Raafal pisze:
    > Cześć wszystkim!
    Działa.

  • 3. Data: 2011-09-21 22:54:34
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 2011-09-21 22:38, Raafal pisze:

    > Cześć wszystkim!

    ...a potrafisz:
    - jedną ręką opanować samochód, któremu podczas deszczu w koleinach
    wystrzeliła opona przy prędkości 100km/h?
    - ocenić, na podstawie marnej jakości fotek o rozdzielczości 320x240
    pikseli, w którym miejscu sprzedawany samochód był bity i jaki ma przebieg?
    - ocenić w każdych warunkach prędkość wyprzedającego Cię motocyklisty z
    dokładnością 2km/h?
    - na podstawie lakonicznego opisu objawów złej pracy silnika, podać w
    jednym zdaniu konkretną odpowiedź, co jest tego powodem?
    - na podstawie "dziennikarskich" bełkotów (np. artykuł z Onetu), ocenić
    jednoznacznie, dlaczego doszło do wypadku, kto zawinił i jaka jest
    jedynie sprawiedliwa kara dla sprawcy?
    - (...)

    Bo jeśli nie, to nie jesteś godzien tutaj pisać...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2011-09-21 22:57:59
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-21 22:54, Dykus pisze:

> [...]
    > jedynie sprawiedliwa kara dla sprawcy?
    > - (...)
    >
    > Bo jeśli nie, to nie jesteś godzien tutaj pisać...

    RAF! no to Ci pojechał.

  • 5. Data: 2011-09-21 22:58:12
    Od: Raafal <r...@i...pl>

    W dniu 21.09.2011 22:54, Dykus pisze:

> [...]
    > jedynie sprawiedliwa kara dla sprawcy?
    > - (...)
    >
    > Bo jeśli nie, to nie jesteś godzien tutaj pisać...

    Takie rzeczy to już w przedszkolu robiłem :)

  • 6. Data: 2011-09-21 23:00:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-21 22:58, Raafal pisze:
    (ciach)
    > Takie rzeczy to już w przedszkolu robiłem :)

    hakier:
    Gecko/20110831 Thunderbird/3.1.13

  • 7. Data: 2011-09-21 23:01:29
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Raafal pisze tak:

    > Cześć wszystkim!

    Cześć

    Tu nie ma nowych. Nowi to są na forumach ;)

    Piter co pomukł 15 razy

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2011-09-21 23:07:37
    Od: to <t...@x...abc>

    begin PiteR

    > Cześć
    >
    > Tu nie ma nowych. Nowi to są na forumach ;)
    >
    > Piter co pomukł 15 razy

    uwarzaj bo dostanierz osta !!!!1 :angry:

  • 9. Data: 2011-09-21 23:09:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PiteR,

    [...]

    > Piter co pomukł 15 razy

    I jeszcze nie raz zmokniesz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-09-21 23:33:43
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "Dykus" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-09-21 22:38, Raafal pisze:

    [BIG CUT]

    > Bo jeśli nie, to nie jesteś godzien tutaj pisać...

    Jednym zdaniem : "jesli nie jestes Chuckiem Norrisem!"

    --
    Picasso