  • 1. Data: 2019-02-08 23:21:59
    Temat: Jeszcze raz prąd styków przekaźnika
    Od: Desoft <N...@i...pl>

    Ostatnio było o prądzie minimalnym styków - jest to do znalezienia w
    dokumentacji.
    A w drugą stronę?
    Nie mogę znaleźć nigdzie informacji jaki jest maksymalny prąd płynący
    przez styki.
    Ale nie interesuje mnie prąd załączania - to podają, tylko ile styki
    wytrzymują jak są zwarte.
    Wiadomo przekaźnik został zaprojektowany do załączania obciążeń, ale ja
    mam urządzonko w którym styki zwierają bez obciążenia i dopiero potem
    pojawia się prąd. W drugą stronę podobnie prąd schodzi praktycznie do
    zera i dopiero następuje otwarcie styków.
    Szukałem pod "prąd topienia styków", ale nic konkretnego nie znalazłem.

    --
    Desoft

  • 2. Data: 2019-02-09 08:32:38
    Temat: Re: Jeszcze raz prąd styków przekaźnika
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-02-08 o 23:21, Desoft pisze:
> [...]
    > zera i dopiero następuje otwarcie styków.
    > Szukałem pod "prąd topienia styków", ale nic konkretnego nie znalazłem.

    Będzie problem z samoczyszczeniem styków, nie osiągniesz minimalnego
    prądu przy łączeniu. Jeśli nie wyczyści przy łączeniu to łączenie
    nastąpi dopiero gdy wzrośnie prąd i wtedy maksymalny prąd łączony z
    tabelki wychodzi...
    Możesz założyć że prąd łączenia zapewnisz wtedy bierzesz rezystancję
    styków max i sprawdzać kiedy ugotujesz styki.
    Zawsze możesz zapytać producenta, kiedyś pytałem o szczegóły Relpol i
    odpowiedzieli w następnym dniu roboczym.

    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2019-02-12 09:54:04
    Od: Tomalo <r...@g...com>

> [...]
    > zera i dopiero następuje otwarcie styków.
    > Szukałem pod "prąd topienia styków", ale nic konkretnego nie znalazłem.

    Może chodzi tobie o obciążalność prądową stałą zestyku?
    Looknij - takie rzeczy podają, przykładowo:
    https://www.maritex.com.pl/product/attachment/116303
    /b2e39e24bb72d42cbaf4173341873aa6

    https://www.maritex.com.pl/product/attachment/116298
    /29fd5f6a873205634e0334bf661fff92

  • 4. Data: 2019-02-12 16:53:35
    Od: Desoft <N...@i...pl>

    W dniu 2019-02-12 o 09:54, Tomalo pisze:

    > Może chodzi tobie o obciążalność prądową stałą zestyku?
    > Looknij - takie rzeczy podają, przykładowo:
> [...]

    Tak na zdrowy rozum, to prąd po załączeniu powinien być większy od prądu
    łączeniowego.
    Podczas załączania 20A - a potem już tylko można 10A?

    Chociaż.. to co sugerujesz brzmi przekonywująco.

    --
    Desoft

  • 5. Data: 2019-02-13 10:20:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Desoft" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >prądu łączeniowego.
    >Podczas załączania 20A - a potem już tylko można 10A?

    O co chodzi z tym pradem za/łączeniowym ?

    Moze po prostu producent podaje jedna wartosc, wiadomo - przez chwile
    mozna przeciazyc, ale to juz na odpowiedzialnosc klienta.

    Tyrystory i triaki - o, tam jest ciekawie.

    J.