  • 61. Data: 2012-07-18 18:10:32
    Temat: Re: Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:50055592$0$26707$65785112@news.neostrada.pl...

    > Alez sie wijesz i wymyslasz ciagle nowe definicje, widze dla Ciebie
    > przyszlosc w machinie urzedniczej ułe.

    No, już w łacinie występowało słowo motorower!
    Ciekawe czemu tak późno pojawili się panowie Łukasiewicz, Diesel,
    Daimler...

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 62. Data: 2012-07-20 13:13:19
    Od: "tomekgs" <t...@j...pl>

    Roman Niewiarowski wrote:

    > Faktycznie nie wyglada jak sedes, dla mnie to on wogole nie wyglada.
    > No ale gust to sprawa bardzo osobista :)
    > Ja bym raczej celowal w cos w stylu scarabeo, albo vespy.

    Ja sie troche boje, ale moglby ktos zapytac kolege $heikh el $hah, czy go
    pozdrawiaja gestem uniesionej dloni inni motocyklisci.
    Moze to pozbawi go zludzen?

    t.

  • 63. Data: 2012-07-20 14:01:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 13:13, tomekgs pisze:

    > Ja sie troche boje, ale moglby ktos zapytac kolege $heikh el $hah, czy go
    > pozdrawiaja gestem uniesionej dloni inni motocyklisci.
    > Moze to pozbawi go zludzen?

    W mieście nie. W trasie się zdarzało. ~Dekadę temu.
    Przestało się zdarzać, gdy standardem na pierwszokomunijny prezent stał
    się skuter z tesco za 2500 zł w komplecie z iPadem.
    Mając to na uwadze, pierwszy zacząłem podnosić łapę, choć oczywiście z
    wyjątkami. Większość odmachuje. :)
    Zresztą sprawa jest analogiczna do wypadów FR w stosunku do narciarzy.
    Jedni są w porządku i się ich pozdrawia zwykłym "dzień dobry" (jak to w
    górach), inni patrzą na nas (deskarzy) jak na kosmitów mających złe
    zamiary i takich nie pozdrawiamy. :)

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 64. Data: 2012-07-20 14:09:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > W mieście nie. W trasie się zdarzało. ~Dekadę temu.
    > Przestało się zdarzać, gdy standardem na pierwszokomunijny prezent stał
    > się skuter z tesco za 2500 zł w komplecie z iPadem.

    Tez mi sie zdarza machnac bo teraz chinskie skutery z daleka wygladaja
    jak gixxery :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2012-07-20 14:13:36
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2012 14:09:44 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
    > Tez mi sie zdarza machnac bo teraz chinskie skutery z daleka wygladaja
    > jak gixxery :-(
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    A tak się zapytam, bo nie wiem ;) świeżak jestem, policjantom na motongach machacie?

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 66. Data: 2012-07-20 14:17:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 14:13, ursyn pisze:

    > A tak się zapytam, bo nie wiem ;) świeżak jestem, policjantom na motongach
    machacie?

    Tak, wole byc pierwszy ktory machnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 67. Data: 2012-07-20 14:22:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-20, ursyn <u...@g...com> wrote:

    > A tak się zapytam, bo nie wiem ;) świeżak jestem, policjantom na motongach
    machacie?

    Tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 68. Data: 2012-07-20 14:25:32
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 14:17, Kuczu pisze:

    > Tak, wole byc pierwszy ktory machnie.

    A strasznikowi wiejskiemu toczącemu się skuterem?

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 69. Data: 2012-07-20 14:26:37
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-20 14:09, AZ pisze:

    > Tez mi sie zdarza machnac bo teraz chinskie skutery z daleka wygladaja
    > jak gixxery :-(

    Ale co? Nie odmahójom? :(

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 70. Data: 2012-07-20 22:15:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > A tak się zapytam, bo nie wiem ;) świeżak jestem, policjantom na motongach
    machacie?

    > Pozdrawiam
    > ursyn

    Machają,nawet kilka razy zdarzyło się w kanionie razem popylać:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S