  • 11. Data: 2016-07-04 21:19:34
    Temat: Re: Julianabrug
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 19:57, s...@g...com pisze:
    > Kiedyś firma w której pracowałem potrzebowała dziwg > 120 ton
    > Wysłałem zapytania ofertowe do kilku firm.
    > Zaprosiłem najtańszą firmę - oddział zachodniej firmy.
    > Pan chciał żebym to Kierownik budowy powiedział gdzie ma dźwig ustawić.
    > I zaczęła się jazda kto za co odpowiada.
    > Daliśmy se spokój.
    >
    > Potem przyjechał Pan Czesio z polskiej firmy.
    > Popatrzył powiedział że tu dżwig, a tu ciężarówka z belkami a tam trzeba podrównać.
    > Sprawnie i czysto
    >
    > Da się?

    Jak się uda to jest ok. Nie zawsze się udaje.
    http://www.isrem.pl/wiadomosci/2243/Tragedia-w-Konar
    zycach-Mezczyzna-zginal-podczas-upadku-podnosnika/
    Dwa miesiące temu leżałem na jednej sali z tym który przeżył.
    Też przyjechał pan Czesio i aby było szybciej schował podpory, i
    przestawiał podnośnik z ludźmi w koszu. Uprzednio blokując deską jakiś
    czujnik.

    Te przepisy jednak są potrzebne (i ich przestrzeganie).

    Robert

  • 12. Data: 2016-07-04 21:28:29
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lipca 2016 19:57:36 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Bo Konrad to w korpo już pracuje za długo.
    > Im papieru więcej to tym tyłek czystszy.

    Może i dla korpo, ale w świeżo nabytym startupie na końcu świata, w którym jest 15
    osób. Wszystko trzeba tymi ręcami zrobić, śmiesznym budżetem i tubylcami nie
    znającymi się na niczym.

    > Wszyscy inżynierowie narzekają na księgowych że im nie
    > pozwalają a czasami sami inżynierowie sobie nie pozwalają.
    > Winna urzędników?

    Wina urzędników jest wtedy kiedy wybierają najtańszą ofertę nie mając pojęcia że to
    ściema jakichś partaczy. Potem żelastwo spada postronnym ludzion ma głowy. Nie, to
    nie jest Dziki Zachód, to jest cywilizowany kontynent w którym obywatel płaci ogromne
    podatki za to że żyje w zorganizowanym społeczeństwie i spodziewa się jakiegoś
    bezpieczeństwa, bo ma system który mu to gwarantuje. Jak komuś przeszkadza
    zorganizowane społeczeństwo to Somalia stoi otworem, nawet nie trzeba wizy.

> [...]
    > Pan chciał żebym to Kierownik budowy powiedział gdzie ma dźwig ustawić.
    > I zaczęła się jazda kto za co odpowiada.

    Jesteś pewien że to wyście dali "se" spokój, a nie ten pan dał "se" spokój z wami? Bo
    zobaczył że ma do czynienia z ludźmi którzy nawet nie wiedzą kto za co odpowiada?

    > Potem przyjechał Pan Czesio z polskiej firmy.
    > Popatrzył powiedział że tu dżwig, a tu ciężarówka z belkami a tam trzeba podrównać.
    > Sprawnie i czysto

    Udało się, gratuluję farta. Trafienie na operatora dźwigu który zgadnie gdzie może
    postawić dźwig nie widząc gdzie jest kurzawka, gdzie zasypana sadzawka, a gdzie był
    garaż z kanałem do którego wrzucono śmieci z rozbiórki- to jest szczęście niepojęte.
    Przynajmniej fajnie jest żyć w przekonaniu że jest się takim szczęściarzem. Potem jak
    co, to w Polsce proces się ciągnie 10 lat, można dożyć spokojnej śmierci.

    > Da się?
    > Czyli firma która to robiła nie powinna ponosić żadnej odpowiedzialności
    > bo urzędnik pozwolił?

    No, odpowiedz: tak czy nie?

  • 13. Data: 2016-07-05 11:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >Też przyjechał pan Czesio i aby było szybciej schował podpory, i
    >przestawiał podnośnik z ludźmi w koszu. Uprzednio blokując deską

    No, ludzie w koszu to znikome obciazenie. Powinno sie udac.

    Bardzo wysoko podniesieni i dziura w drodze ?

    J.

  • 14. Data: 2016-07-05 11:36:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 11:17, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > No, ludzie w koszu to znikome obciazenie. Powinno sie udac.
    >
    > Bardzo wysoko podniesieni i dziura w drodze ?

    Niby było płasko i twardo. Betonowe płyty. Ale się zachwiał i polecieli.

    Robert