  • 1. Data: 2009-04-17 08:02:08
    Temat: KVM over ethernet
    Od: "Buniek" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Poszukuje dobrego KVM`a over ethernet (na 1 komputer) do sterowania
    komputerami jeszcze na DOSie ktore sa w innej lokalizacji, czy grupowicze
    moga polecic jakiegos producenta lub model ktory uzywaja i sa zadowoleni.
    Fajnie jakby mial cos takiego jak reset podpinam kabelek miedzy plytą glowna
    a KVM`em i moge zrobic ciezki reset :).

    Buniek

  • 2. Data: 2009-04-17 16:03:34
    Temat: Re: KVM over ethernet
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Buniek" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakby mial cos takiego jak reset podpinam kabelek miedzy plytą glowna a KVM`em

    NIe mam na temat tego urzadzenia opini- ale ten model spełnia wymagania
    http://www.capslock.pl/produkty/_(kvm-e500)_przedluz
    acz_konsoli_kvm_po_ethernet_cat.5e,6_do150_m/1459

    Co do resetu to zawsze mozesz pociagnąc dodatkową pare kabli telefonicznych
    czy skrętki dla resetu,
    Chyba ze z tego ethernetu któraś para jest nie uzywana w tym urządzeniu wtedy
    ją mozna wykorzystać.

  • 3. Data: 2009-04-17 20:43:27
    Od: "BUNIEK" <N...@p...onet.pl>

    > NIe mam na temat tego urzadzenia opini- ale ten model spełnia wymagania
    > http://www.capslock.pl/produkty/_(kvm-e500)przedluza
    cz_konsoli_kvm_po_ethernet_cat.5e,6_do150_m/1459

    Dzieki poczytam o tym sprzecie niewiarygodnie tani jest :) udalo mi sie
    znalezc:

    http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/usb08735.jpg 1.331,10 pln
    i jeszcze jakiegos D-Linka za 2500 netto

    > Co do resetu to zawsze mozesz pociagnąc dodatkową pare kabli
    > telefonicznych czy skrętki dla resetu,
    > Chyba ze z tego ethernetu któraś para jest nie uzywana w tym urządzeniu
    > wtedy ją mozna wykorzystać.

    Inna lokalizacja w tym przypadku to drugi koniec miasta :) po swiatelku :)
    wiec wykorzystania skretki jakos sobie nie wyobrazam. Chyba ze nie wpadlem
    na Twoj tok myslenia i widzisz jakies rozwiazanie w takiej konfiguracji.

    Buniek

  • 4. Data: 2009-04-18 12:41:09
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > znalezc:
    >
    > http://www.meditronik.com.pl/doc/mini/usb08735.jpg 1.331,10 pln
    > i jeszcze jakiegos D-Linka za 2500 netto

    nie taniej zainwestować w windowsa i używać vnc

    sens stosowania takich urządzeń widzę jedynie w liniach produkcyjnych w
    fabrykach gdzie wymiana systemu zarządzania może być bardzo kosztowna

  • 5. Data: 2009-04-18 18:46:53
    Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl>

    > nie taniej zainwestować w windowsa i używać vnc
    >
    > sens stosowania takich urządzeń widzę jedynie w liniach produkcyjnych w
    > fabrykach gdzie wymiana systemu zarządzania może być bardzo kosztowna

    Wymiana na z dosa na windows w tym przypadku to troche powyzej 100 tyś.
    komp ma specjalna kartę a oprogramowanie jest pod DOS`a. i tu jes pies
    pogrzebany, nowsza wersja jak wspomnialem to ponad 100 tys albo wiecej przy
    tym kursie euro.
    Wiec dobry kvm to taniej.

    Buniek

  • 6. Data: 2009-04-19 11:42:26
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    mbuniek pisze:

> [...]
    > pogrzebany, nowsza wersja jak wspomnialem to ponad 100 tys albo wiecej przy
    zawsze mozesz kupic nowy PC/serwer z IPMI wbudowanym
    i wtedy nie ma problemu, nawet z restartem, jak system padnie.

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2009-04-19 21:53:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mbuniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komp ma specjalna kartę a oprogramowanie jest pod DOS`a. i tu jes pies
    > pogrzebany, nowsza wersja jak wspomnialem to ponad 100 tys albo wiecej

    czy mógłbyś podać w jakim to zastosowaniu jest u ciebie?
    o ile oczywiscie nie jest to tajemnica

  • 8. Data: 2009-04-20 09:01:49
    Od: "Buniek" <N...@p...onet.pl>

    > zawsze mozesz kupic nowy PC/serwer z IPMI wbudowanym
    > i wtedy nie ma problemu, nawet z restartem, jak system padnie.

    Nower serwery zazwyczaj nie maja slotow ISA :)

    Buniek

  • 9. Data: 2009-04-20 10:17:24
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Buniek pisze:

    > Nower serwery zazwyczaj nie maja slotow ISA :)
    no to jakis uzywany - czesciowo starszy
    IPMI ver 2.0 i będzie ok

    poszukaj czegoś z tym

    --