  • 1. Data: 2009-04-16 23:00:02
    Temat: acet kłopot
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Witam!
    Acer Travelmate 4060.
    Myślałem, że system XP - ale przy instalacji pojawia się
    albo błąd 0x0000008E albo błąd formatowania dysku,
    niezależnie, czy FAT32 czy NTFS.

    ZAinstalowany po perypetiach (STOP, więc restart, wykrywanie sieci
    się wiesza, więc restart) wykazuje 98% zużycia
    procesora w procesie SYSTEM. Czasem po kilku chwilach , czasem po dobie.

    MemTest nie wykrywa błędów po 12 "Passach".

    XP Home Sp2, Sp3 legal, XP Prof pirat - objawy takie same.

    Co lepszego od Memtestu jest? Dysk wymieniłem na inny.

    Feromon

  • 2. Data: 2009-04-17 12:18:05
    Temat: Re: acet kłopot
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Co lepszego od Memtestu jest? Dysk wymieniłem na inny.

    Pewnie procesor się przegrzewa bo zabity kurzem.

  • 3. Data: 2009-04-17 20:14:54
    Od: digitaladam <d...@w...pl>

    A wyjmij baterie

  • 4. Data: 2009-04-18 18:07:59
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "digitaladam" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:49e8e33e@news.home.net.pl...
    >A wyjmij baterie

    A jeśli pomogło to co?

    Bo bez baterii jest OK zawsze, a z baterią jest rzadko dobrze.
    Wymienić baterię czy to problem wewnątrz laptopa?

    Feromon

  • 5. Data: 2009-04-18 18:10:51
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie procesor się przegrzewa bo zabity kurzem.

    Zapomniałem dodać, że temperatura w normie...

    Feromon