  • 1. Data: 2009-05-20 08:45:14
    Temat: Kabel DVI 10 m nie działa
    Od: b...@w...pl

    Witam

    Kupiłem kabel DVI 10 m firmy Easy Touch, cena 49 pln. Monitor Samsung 2343NW 23"
    2048x1152. Kabel działa na rozdziałce od 1280, na maksymalnej w ogóle nie
    odpada, a w pośrednich zakłócenia, że nic na ekranie nie widać. To normalne?
    Oddać kabel? Czy sprzedawca powie - "Panie, musi mieć Pan wzmacniacz sygnału"

  • 2. Data: 2009-05-20 09:14:40
    Temat: Re: Kabel DVI 10 m nie działa
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Ja kupiłem kabel DVI->HDMI znanej firmy Noname 3m za 19zł i do
    rozdzielczości 720p działa, a powyżej nawet w 1080i są artefakty (czerwone
    poziome kreseczki). :-)

  • 3. Data: 2009-05-20 09:25:22
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ja kupiłem kabel DVI->HDMI znanej firmy Noname 3m za 19zł i do
    > rozdzielczości 720p działa, a powyżej nawet w 1080i są artefakty (czerwone
    > poziome kreseczki). :-)

    No popatrz... u mnie tez "noname" 15m, HDMI<->HDMI za 59 zl.
    Smiga 1080p bez zadnego problemu.

    TIP: reklamuj u sprzedawcy.

    --
    doom3

  • 4. Data: 2009-05-20 09:33:08
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Bedę testował jeszcze na innej grafice (matrox millenium), bo teraz mam
    radeona 9250. Moze tez wina TV panasłonik plazma. :-)

  • 5. Data: 2009-05-20 09:39:11
    Od: b...@w...pl

    Słyszałem, że HDMI kable są lepsze jeśli idzie o odległość, prawda to?

  • 6. Data: 2009-05-20 10:00:58
    Od: "maX" <a...@w...pl>

    Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > normalne?
    > Oddać kabel? Czy sprzedawca powie - "Panie, musi mieć Pan wzmacniacz

    To kabel single-link ?

  • 7. Data: 2009-05-20 10:46:56
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Pewnie sa lepsze i gorsze Jak kupisz gruby jak kciuk, dobrze ekranowany to
    moze byc i noname.

    --
    pozdr

  • 8. Data: 2009-05-20 10:58:45
    Od: b...@w...pl

    > To kabel single-link ?

    Dual Link, a co za różnica?

  • 9. Data: 2009-05-20 13:44:05
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 10:45:14 +0200, b...@w...pl napisał(a):

> [...]
    > Oddać kabel? Czy sprzedawca powie - "Panie, musi mieć Pan wzmacniacz sygnału"

    Nie znam firmy ale za takie pieniądze to kupisz średniej klasy kabel 5 m.
    Przy 10 m to trzeba wydać znacznie większe pieniądze.

  • 10. Data: 2009-05-20 20:36:49
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Leszek K. wrote:
    > Nie znam firmy ale za takie pieniądze to kupisz średniej klasy kabel 5
    > m. Przy 10 m to trzeba wydać znacznie większe pieniądze.

    E tam - raczej trzeba miec szczescie. Sieci handlowe czesto sprzedaja byle
    jakie kable za stosunkowo duze pieniadze, bo wiedza, ze jest na nie
    obecnie zapotrzebowanie.

    k,