  • 11. Data: 2009-05-20 20:45:38
    Temat: Re: Kabel DVI 10 m nie działa
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 22:36:49 +0200, KILu napisał(a):

    > E tam - raczej trzeba miec szczescie. Sieci handlowe czesto sprzedaja byle
    > jakie kable za stosunkowo duze pieniadze, bo wiedza, ze jest na nie
    > obecnie zapotrzebowanie.
    >
    > k,

    Kombinowałem jak koń pod górę z rok temu z kablem 5 m. Kursowałem między
    sklepem i domem z pięć razy. Ostatni sprawdzany kosztował ~70 zet i
    "prawie" był dobry - tylko delikatnie wyrywał co jakiś czas linie. W końcu
    nabyłem na giełdzie chińczyka za 50 zet grubego jak palec. I ten chodzi do
    dziś. Może niektóre TV/karty graficzne są bardziej tolerancyjne.

  • 12. Data: 2009-05-21 02:00:05
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Leszek K." <l...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nabyłem na giełdzie chińczyka za 50 zet grubego jak palec. I ten chodzi do
    > dziś. Może niektóre TV/karty graficzne są bardziej tolerancyjne.

    Teoretycznie, moze to byc sila wzmocnienia, bo cyfrowy sygnal, cyfrowym ale
    jakas moc musi miec, byc moze niektore karty graficzne i/lub odbiorniki tego
    sygnalu maja mniejsze moce lub czulosci i np: mniejsza tolerancje malego
    SNR.

    --
    doom3

  • 13. Data: 2009-05-21 14:42:25
    Od: b...@w...pl

> [...]
    > sygnalu maja mniejsze moce lub czulosci i np: mniejsza tolerancje malego

    Byłem dziś w sklepie i było trochę zabawnie. Powiedziałem, że kabel nie
    działa, straszne szumi. Pan podłączył przy mnie - szumi. Mówi, że rzeczywiście
    uszkodzony kabel, dał mi drugi, ale poprosiłem, żeby sprawdził czy działa na
    miejscu. Na drugim w ogóle monitor nie odpalił. Otworzył trzeci, szuy. No i to
    były wszystkie co były na sklepie:-) Powiedział, że odda je do producenta.
    Pytałem czy nie miał wcześniej zwrotów tych kabli - mówił, że nie, a trochę
    sprzedał.

  • 14. Data: 2009-05-21 21:13:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    doom3 wrote:
> [...]
    > cyfrowym ale jakas moc musi miec, byc moze niektore karty graficzne
    > i/lub odbiorniki tego sygnalu maja mniejsze moce lub czulosci i np:

    raczej kwestia pasma jakie taki kabel przepuszcza.