  • 1. Data: 2015-04-22 08:39:14
    Temat: Kabel USB
    Od: s...@g...com

    Brakuje mi parę mA i poszukuję kabla USB takiego z dwoma wtykami A po jednej stronie
    i jednym B po drugiej. Za cholerę nie mogę namierzyć gdzie kupić. Macie jakieś
    namiary?

  • 2. Data: 2015-04-22 12:08:08
    Temat: Re: Kabel USB
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    <s...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    ps.com...
    Brakuje mi parę mA i poszukuję kabla USB takiego z dwoma wtykami A po jednej
    stronie i jednym B po drugiej. Za cholerę nie mogę namierzyć gdzie kupić.
    Macie jakieś namiary?
    Cuś w ten deseń:

    http://www.komputronik.pl/product/144915/Akcesoria/K
    able_i_adaptery/Kabel_USB_2_0_typu_Y_AMX2_AF_2_0_90C
    M_GEMBIRD.html

    http://www.conrad.pl/Kabel-USB-3.0,-wtyk-A-%20-2-x-w
    tyk-A,-1,5-m,-typ-Y,-niebiesi.htm?websale8=conrad&pi
    =986316&ci=SHOP_AREA_258249_0410105

    szukaj kabel usb typ y

  • 3. Data: 2015-04-22 18:52:10
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 22 kwietnia 2015 12:20:28 UTC+2 użytkownik Hans Kloß napisał:
> [...]
    M_GEMBIRD.html

    > http://www.conrad.pl/Kabel-USB-3.0,-wtyk-A-%20-2-x-w
    tyk-A,-1,5-m,-typ-Y,-niebiesi.htm?websale8=conrad&pi

    Dzięki, tak coś właśnie w tym stylu. Tylko za diabła nie mogę namierzyć z wtykiem B
    po drugiej stronie.

  • 4. Data: 2015-04-22 21:30:35
    Od: "AdamS" <a...@p...onet.eu>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > szukaj kabel usb typ y

    > Dzięki, tak coś właśnie w tym stylu. Tylko za diabła nie mogę namierzyć z
    > wtykiem B po drugiej stronie.
    Podłącz do tego przedłużacza krótki kabelek AM/BM i masz rozwiązanie.

  • 5. Data: 2015-04-23 08:04:36
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    pi=986316&ci=SHOP_AREA_258249_0410105

    > Dzięki, tak coś właśnie w tym stylu. Tylko za diabła nie mogę namierzyć z wtykiem B

    Bo takich chyba faktycznie nie ma. Kup kabel USB typu "Y" z gniazdkiem
    na końcu a do niego włóż zwykły kabel z wtykami A-B. Używam różnych
    takich przejściówek i działają.
    Maciek

  • 6. Data: 2015-04-23 08:35:00
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 08:05:03 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    >
    > Bo takich chyba faktycznie nie ma. Kup kabel USB typu "Y" z gniazdkiem
    > na końcu a do niego włóż zwykły kabel z wtykami A-B. Używam różnych

    I tak właśnie zrobię. Dzięki.

  • 7. Data: 2015-04-23 11:46:41
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "AdamS" <a...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Podłącz do tego przedłużacza krótki kabelek AM/BM i masz rozwiązanie.

    albo obcinaczki, ciach to gniazdo i wlasciwy wtyk zamiast niego podlaczyc
    jak przedluzy o jeszcze jeden kabel to sie moze okazac ze pradu jest
    wystarczajaco ale napiecie sie zgubi bo przewaznie miedzi w tych kablach
    duzo nie ma

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 8. Data: 2015-04-23 21:18:19
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik tck napisał:

> [...]
    > jak przedluzy o jeszcze jeden kabel to sie moze okazac ze pradu jest
    > wystarczajaco ale napiecie sie zgubi bo przewaznie miedzi w tych kablach

    Bez przesady - 800 mA ciągnie na takim połaczeniu i nie ma wpływu na
    działanie urządzenia. Bardziej bym sie martwił zbyt długim przewodem.

  • 9. Data: 2015-04-24 23:26:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-23 o 21:18, Maciek pisze:

    > Bez przesady - 800 mA ciągnie na takim połaczeniu i nie ma wpływu na
    > działanie urządzenia. Bardziej bym sie martwił zbyt długim przewodem.

    No to przecież tck dokładnie o tym pisał.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam