  • 11. Data: 2010-01-04 12:55:56
    Temat: Re: Kablowa TV cyfrowa
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    news:dqm3k5ti4kbaihqncqcdnbmd8l0pomb1pv@4ax.com...

    > ta uwaga byla do Adama! Juz bardziej zagmatwale nie dalo sie zadac
    > pytania.

    do adama ja tj Adam odpowiadalem

    Adam

  • 12. Data: 2010-01-04 13:36:00
    Od: a...@p...pl

    >do adama ja tj Adam odpowiadalem

    do autora watku: From: "adam" <a...@p...onet.pl>

    ludzie nikt nikogo tu nie chce obrazac, ale zadawajcie pytania w
    prosty i klarowny sposob. Zanim wyslecie, to przeczytajcie to chociaz
    ze 100 razy.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-01-04 17:47:11
    Od: Andrzej <a...@m...com>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 10:58:21 +0100, pawell32 napisał(a):

    > spotkałem się z odbiornikami (nie pamiętam które) z wbudowanym
    > dvb-c
    Sony, Panasonic - konkretnych modeli nie pamiętam ale pewnie do znlezienia

    > to fakt
    nie zawsze - moja daje wybór, sprzęt operatora, dowolny sprzęt zakupiony
    gdziekolwiek, moduł zakupiony u operatora lub gdziekolwiek. Muszę wziąć
    tylko kartę (oczywiscie podpisując stosowną umowę)

    Andrzej Grzegorek

  • 14. Data: 2010-01-04 21:42:40
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 4 Jan 2010 18:47:11 +0100, Andrzej <a...@m...com> wrote:

> [...]
    >gdziekolwiek, moduł zakupiony u operatora lub gdziekolwiek. Muszę wziąć
    >tylko kartę (oczywiscie podpisując stosowną umowę)

    to pochwal, ktora tak normalna, bo Aster/UPC - no way. Chyba napisze w
    tej sprawie do pani Ani Strezynskiej z UKE, aby cos z tym fantem
    zrobila.

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2010-01-06 01:49:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-04 01:20, VSS pisze:
    > Napisz to, kurwa, po polsku. Kolejny Twój analfabetyczny list jest nie do
    > przeczytania.

    Dziewczynko ... a mnie zarzucałeś brak kultury.

    Pizduś jesteś miękkim robiony ;)

    6008