  • 1. Data: 2015-07-18 14:50:14
    Temat: Kamera samochodowa w Lidlu
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Myślicie, że jest coś warta?
    http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?id=749

    Czy jednak lepiej droższego pewniaka - G1W i pochodne?
    Ogólnie Lidl ma dobrej jakości produkty, więc...

    Ciekawe ile tego rzucą i czy 10 min po otwarciu sklepu będzie jeszcze
    dostępna... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 2. Data: 2015-07-18 15:30:04
    Temat: Re: Kamera samochodowa w Lidlu
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-07-18 14:50, Dykus wrote:
> [...]
    > Ogólnie Lidl ma dobrej jakości produkty, więc...
    >
    > Ciekawe ile tego rzucą i czy 10 min po otwarciu sklepu będzie jeszcze

    Teraz jest takie zatrzęsienie tanich kamerek, więc nie spodziewałbym się
    tłumów koczujących pod Lidlem ;) Ktoś musiałby się poświęcić, kupić i
    wysprawozdawać się, jak się zachowuje, szczególnie nocą.

  • 3. Data: 2015-07-18 16:32:16
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Myślicie, że jest coś warta?

    "Proporcje ekranu jpeg", oswietlenie biale LEDy... dziekuje wysoki
    sadzie, nie mam wiecej pytan.
    Brak podanego minimalnego oswietlenia.
    IMHO szkoda sobie zawracac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2015-07-18 22:48:50
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2015-07-18 o 16:32, Pawel O'Pajak pisze:

    > "Proporcje ekranu jpeg", oswietlenie biale LEDy... dziekuje wysoki
    > sadzie, nie mam wiecej pytan.

    Aj tam, "proporcje ekranu" czy "format obrazu", coś tam się tłumaczowi
    pomyliło... ;) Myślisz, że chińskie G1W na Allegro lepiej tłumaczone? :)
    Pamiętaj, że jesteśmy w klasie najtańszych FullHD, a nie rejestratorów
    klasy GoPro... :)

    Białe LEDy rzeczywiście zapewne tylko przeszkadzają w nocy, jak się od
    szyby odbijają. Kiedyś jechałem przed takim - szczególnie nie
    przeszkadzało, ale jednak preferuję podświetlenie IR. ;)

    > Brak podanego minimalnego oswietlenia.

    Taki parametr to chyba rzadkość... A jak jest, to pytanie na ile
    prawdziwy. Choć dla G1W można znaleźć typ przetwornika...

    Cóż, jest szansa, że rzucą raz jeszcze towar w przyszłości, a do tego
    czasu ktoś kupi i przetestuje... :)
    Na Youtube można znaleźć jakieś testy Lidlowskiego rejestratora, ale nie
    wiadomo co to za typ...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.