  • 111. Data: 2018-01-17 10:00:51
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Oglądając ten film powiem krótko: przestań synku bawić się w pana
    > milicjanta.
    >
    > Na tym filmie widzę tylko jednego chama i w tym przypadku to jesteś
    > Ty.

    ROTFL

    > Siedzisz gościowi na dupie. Pomyśl tylko jaki on by miał mieć
    > interes, aby komuś się podkładać. Przecież to auto to jego narzędzie
    > pracy. Każdy dzień przestoju to straty.

    ROTFL
    Przy uderzeniu z tyłu? Same plusy...
    Zastepcze auto, naprawa z zyskiem.
    Wez sie nie osmieszaj jak nie wiesz o co chodzi.

> [...]
    > pociągnął dalej zakręt w prawo. Liczył na to, że uda mu się
    > zatrzymać auto aby jeszcze móc zmienić kierunek.
    >
    > Świadczy o tym późniejsze zatrzymanie się taryfiarza w miejscu,
    > gdzie kończy się podwójna ciągła i jest kawałek miejsca, aby
    > zawrócić. Widać plac już jest tam wyjeżdżony, bo prawdopodobnie
    > większa ilość kierowców, którzy się tak samo zapędzili tam zawraca.
    >
    > Ale oczywiście siedzisz mu na dupie jak baran. Gość wychodzi z auta,
    > bo ma wrażenie, że doszło do kontaktu. Po sprawdzeniu, że wszystko
    > jest OK pokazuje Ci to palcem, że jest wszystko w porządku.

    E tam, patrzył czy moze było jakies mikro dotkniecie i juz by sie burzył
    o oc, bo lakierowanie elementu etc,.

    O, czyzbysmy trafili kolege z taksówki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 112. Data: 2018-01-17 10:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > dostowac ...
    >
    > teraz jeszcze podaj jakis bzdetny powod do tego heblowania i bedzie

    Jakbys mu walnał to by powiedział ze jakiegos kota zobaczyl
    przebiegajacego albo przechodnia.
    I wez mu udowodnij ze nie...
    Byłes na policji? Niech go przeswietla, moze to nie był pierwszy raz.
    I koniecznie do halo taxi wysłac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 113. Data: 2018-01-17 10:10:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przebiegajacego albo przechodnia.
    > I wez mu udowodnij ze nie...
    > Byłes na policji? Niech go przeswietla, moze to nie był pierwszy raz.

    Jak chce mu smrodu narobić, to niech sprawdzi gdzie kolo ma OC i wyśle
    linka do filmu (i dyskusji na FB, bo ponoć koleś był już bohaterem kilku
    folmów, ale nie wiem, bo konta nie mam;)

    Shrek

  • 114. Data: 2018-01-17 13:12:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-01-16 o 19:18, J.F. pisze:

    >Mylisz z teleobiektywem, czyli obiektywem wąskokątnym.

    Faktycznie, czyli bylo blizej niz sie nam wydaje

    >Co to znaczy przepisowy ~2s?

    Niemiecki prawnie wymagany. Ale nie w miescie.

    >~1s to jest czas reakcji kierowcy, czyli czas jaki upłynie od chwili
    >zauważenia sytuacji drogowej do podjęcia decyzji i rozpoczęcia
    >hamowania
    >Jak widać na przejściu dzieli ich odległość ok. 1,5s.

    Tylko tu sytuacja dynamiczna, jada szybko, zwalniaja bo zjazd,
    przejscie - to i odleglosc spada.
    Zobacz raczej ile trzyma odstepu za przejsciem.

    >Przypatrz się w jakim czasie obydwa samochody znajdują się w tym
    >samym miejscu.
    >Przed hamowaniem Przemek jedzie z prędkością 33-34km/h co daje ok.
    >9m/s.
    >Tutaj trzeba przyznać, że Przemek zareagował wyjątkowo szybko i za to
    >należy mu się szacun. Myślę, że gdyby to trafiło na innego kierowcę
    >to nie zakończyłoby się bez "bum".

    IMO normalnie - jak sie jezdzi blisko, to trzeba szybko reagowac :-)

    Nawet powiedzialbym ze spoznil, bo taksiarz jakos gwaltownie nie
    hamowal.

    Trzenba tak jezdzic, aby cmokniec nie bylo :-)

    J.

  • 115. Data: 2018-01-17 13:17:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 16.01.2018 o 19:28, J.F. pisze:

    >A skąd by lizingowanego WGRa wzięli? WA to białołęka - też nie ma.
    >Tak naprawdę głónwnie WE i WI.

    Warszawiacy czasem do Szklarskiej czy Karpacza jeszdza, to co - wtedy
    leasinguja w Poznaniu ? :-)

    J.

  • 116. Data: 2018-01-17 13:55:53
    Od: p...@g...com

    --Co to znaczy przepisowy ~2s?
    Niemiecki prawnie wymagany. Ale nie w miescie.

    a myslalem ze w 2018 przestaniesz popelniac wciaz te same bledy :-)

    https://www.allianz-autowelt.de/bussgeld/abstandsmes
    sung/
    https://www.bussgeldinfo.org/bussgeldkatalog/abstand
    /

    do 50 km/h nigdy nie widzialem zeby mierzyli no chyba ze ktos ewidentnie podpadnie
    albo trafi na nieoznakowany radiowoz wtedy 25 ojro, tam gdzie jest 70 km/h juz lubia
    sobie stanac ale dramatu finansowego nie ma, nieciekawie robi sie na autostradzie bo
    wtedy zabieraja prawko na miesiac czyli jak jakis most, remont czy budowa to moga
    stac

  • 117. Data: 2018-01-17 14:08:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >Niemiecki prawnie wymagany. Ale nie w miescie.

    >a myslalem ze w 2018 przestaniesz popelniac wciaz te same bledy :-)

    widac cos zmienili ... ale tu pisza, ze w miescie to 1s :-)

> [...]

    >finansowego nie ma,
    >nieciekawie robi sie na autostradzie bo wtedy zabieraja prawko na

    Ale to dopiero jak masz mniej niz "3/10 Tacho", czyli 39m przy 130 ...

    Za to ten 1 pkt w Niemczech moze byc ciezki.

    > czyli jak jakis most, remont czy budowa to moga stac

    A tam czesto 80 bedzie ...

    P.S. Oni maja te sama obserwacje
    Sie fahren gerade zügig auf der linken Spur, halten brav den Abstand
    zum Vordermann ein, und plötzlich zieht von rechts ein Autofahrer mit
    seinem BMWAudiMercedes in die entstandene Lücke

    BMW, Audi, Mercedes ... oni lubia zapierdalac :-)

    J.

  • 118. Data: 2018-01-17 14:42:43
    Od: p...@g...com

    --BMW, Audi, Mercedes ... oni lubia zapierdalac :-)

    nikt nie mowi ze nie ale mozna to robic bezpiecznie z odstepem albo "na magnes" i jak
    cos pojdzie nie tak to robi sie kotlet mielony

  • 119. Data: 2018-01-17 16:15:46
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2018 22:13:49 +0100, Marek S napisał(a):

    > Pomijając nawet ten aspekt, to sprawa jest bardzo śliska z zupełnie
    > innego względu. Przed sekundą gadałem z żoną na temat publikacji tego
    > konkretnego filmu. Ona pracuje w cywilnym. Mieli zbliżoną sprawę
    > dotyczącą publikacji na YT jakiś czas temu. Nie będę relacjonował co i
    > jak ale Przemkowi gorąco zalecam zdjęcie tego filmu zanim taksówkarz go
    > zobaczy. Bo wtedy ewentualny mandat dla kogokolwiek to będzie jego
    > najmniejsze zmartwienie.

    Ależ weź relacjonuj. Pod co taka publikacja podlega? Dane osobowe,
    publikację wizerunku?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 120. Data: 2018-01-17 16:48:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-01-2018 o 21:10, nadir pisze:
> [...]
    21

    > A dlaczego akurat ta? Bo jest tam sporo kamerek tańszych i droższych, a
    > sam niedługo będę potrzebował, więc może się skuszę?

    Można jeszcze taniej:

    https://www.banggood.com/G1W-CB-2_7-Inch-Car-Dash-Ca
    m-DVR-FHD-1080P-Capacitor-Stealth-Vision-p-1140337.h
    tml?p=GD23106830542014078C&cur_warehouse=CN