  • 1. Data: 2019-02-04 20:16:51
    Temat: Kamerka do samochodu
    Od: kk <k...@o...pl>

    Witajcie,

    Szukam ... kamerki do samochodu, ale ... kamerki, nie rejestratora.

    Niech to będzie kamerka USB. Nie wiem, może GoPro albo coś innego o
    odpowiednich parametrach. Podłączyłbym to do RaspberryPi albo czegoś
    podobnego.

  • 2. Data: 2019-02-04 20:23:32
    Temat: Re: Kamerka do samochodu
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-04 o 20:16, kk pisze:
> [...]
    >
    > Niech to będzie kamerka USB. Nie wiem, może GoPro albo coś innego o
    > odpowiednich parametrach. Podłączyłbym to do RaspberryPi albo czegoś

    W telefonach są dobre obiektywy i parametry obrazu. Ale jak nie chcesz
    nagrywać to po co Ci?
    T.

  • 3. Data: 2019-02-04 20:24:17
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.02.2019 o 20:16, kk pisze:
> [...]
    >
    > Niech to będzie kamerka USB. Nie wiem, może GoPro albo coś innego o
    > odpowiednich parametrach. Podłączyłbym to do RaspberryPi albo czegoś

    jak sobie życzysz podłączyć kamerę do rasberi pi? Odpowiedź na to
    pytanie znacznie ograniczy wybór kamer

    ToMasz

  • 4. Data: 2019-02-04 20:34:45
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-04 o 20:16, kk pisze:

    > Niech to będzie kamerka USB. Nie wiem, może GoPro albo coś innego o
    > odpowiednich parametrach. Podłączyłbym to do RaspberryPi albo czegoś
    > podobnego.

    Rejestratory zazwyczaj mają fatalną jakość w warunkach atmosferycznych
    odstających od dobrych. Mają małe przetworniki, gdzie wyskoczenie z np.
    2k zł niewiele poprawi. Kierunek więc dobry. Jeśli ogarniesz temat, to
    napisz w wątku - chętnie poczytam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2019-02-04 21:23:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-04 20:23, T. wrote:

    > W telefonach są dobre obiektywy i parametry obrazu.

    Do nagrywania w samochodzie?

    > Ale jak nie chcesz
    > nagrywać to po co Ci?

    ???

  • 6. Data: 2019-02-04 21:34:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 20:16, kk pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Szukam ... kamerki do samochodu, ale ... kamerki, nie rejestratora.
    >
    > Niech to będzie kamerka USB.

    USB są chujowe (jakość).

    > Nie wiem, może GoPro albo coś innego o
    > odpowiednich parametrach. Podłączyłbym to do RaspberryPi albo czegoś
    > podobnego.

    Porombany pomysł. Lepiej kupic gotowy rejestrator z HDD za tą samą cenę.
    Kamer od chuja wtedy podłączysz, niekoniecznie musza być za szybą, mogą
    być w "grillu". Są małe/IR, czułe itp. W necie pełno tego. Mogą być IP,
    CVI. PAL odradzam, za mała rozdzielczość.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 7. Data: 2019-02-04 22:50:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-04 20:24, ToMasz wrote:

    > jak sobie życzysz podłączyć kamerę do rasberi pi? Odpowiedź na to
    > pytanie znacznie ograniczy wybór kamer

    Przecież piszę, po USB

  • 8. Data: 2019-02-05 07:38:24
    Od: p...@g...com

    --W telefonach są dobre obiektywy i parametry obrazu. Ale jak nie chcesz
    nagrywać to po co Ci?

    pewnie chce zostac youtuberem :-)

    https://mashable.com/review/gopro-hero-7-black-revie
    w/?europe=true#TzfcBS2A1aqX

    stream na Fejsa to slawa i chwala na wieki :-)

    PS kiedys probowalem Apeman 4k ale strasznie sie grzeje przy dluzej wlaczonym wifi,
    trzeba tez wymienic standartowa soczewke ale to tez do ogarniecia

  • 9. Data: 2019-02-05 07:43:31
    Od: p...@g...com

    --jak sobie życzysz podłączyć kamerę do rasberi pi? Odpowiedź na to pytanie znacznie
    ograniczy wybór kamer

    np tak :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=CYMsSaVJ4kg

  • 10. Data: 2019-02-05 09:43:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 05.02.2019 o 07:43, p...@g...com pisze:
    > --jak sobie życzysz podłączyć kamerę do rasberi pi? Odpowiedź na to pytanie
    znacznie ograniczy wybór kamer

    > np tak :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=CYMsSaVJ4kg

    Pisał przecież, że przez USB.

    Na filmie jest natywnie przez CSI.
    I to jest właściwe podejście do tematu w przypadku tego sprzętu.
    A że dedykowanych kamer pod ten interfejs działających dobrze w nocy nie
    ma (a może o czymś nie wiem) no to cóż...

    ...ale IMHO nie oznacza to, że nie dałoby się podpiąć GoPro przez USB do Pi!
    Być może dałoby się poprzez kartę HDMI.
    Jakiś człowiek to na linuxie zrobił:

    https://www.youtube.com/watch?v=aNWROuto2aQ

    Z tym, że jakby to na Pi działało to inna sprawa :D
    Pi ma kiepskie USB w dodatku 2.0 i ogólnie wydajnościowo jest słabe.

    Do tego pewnie dłuugie wieczory zabawy w pisanie i poprawki własnego
    oprogramowania.
    Na końcu nie wykluczone, że okaże się jakiś kanał :)
    Poligon.

    Poza tym pozostają inne sprawy do rozwiązania jak częste włączanie i
    wyłączanie urządzenia lub podtrzymanie zasilania i synchronizacja zapisu
    podczas bum itd.

    ..a samo GoPro w nocy d..y nie urywa.

    IMHO Lepiej po prostu kupić sprawdzony rejestrator polecany tutaj często
    i zakończyć temat :)