  • 11. Data: 2019-02-05 23:13:21
    Temat: Re: Kamerka do samochodu
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-04 20:34, Marek S wrote:

    > Rejestratory zazwyczaj mają fatalną jakość w warunkach atmosferycznych
    > odstających od dobrych. Mają małe przetworniki, gdzie wyskoczenie z np.
    > 2k zł niewiele poprawi. Kierunek więc dobry. Jeśli ogarniesz temat, to
    > napisz w wątku - chętnie poczytam.

    Mnie interesuje normalnej jakości kamera tylko z nietypowymi
    możliwościami np Wifi klienckie.

  • 12. Data: 2019-02-05 23:26:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-05 07:38, p...@g...com wrote:
    > --W telefonach są dobre obiektywy i parametry obrazu. Ale jak nie chcesz
    > nagrywać to po co Ci?
    >
    > pewnie chce zostac youtuberem :-)
    >
    > https://mashable.com/review/gopro-hero-7-black-revie
    w/?europe=true#TzfcBS2A1aqX

    > stream na Fejsa to slawa i chwala na wieki :-)

    Na fejsa nie

    > PS kiedys probowalem Apeman 4k ale strasznie sie grzeje przy dluzej wlaczonym wifi,
    trzeba tez wymienic standartowa soczewke ale to tez do ogarniecia

    Z tym GoPro to był czyjś pomysł. Ogólnie myślałem by nie brnąć w drogie
    rejestratory z takimi cudactwami jak punkt dostępowy Wifi zamiast trybu
    klienckiego. To powinnien być raczej własny komputerek samochodowy.

  • 13. Data: 2019-02-05 23:31:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-02-04 o 21:34, LordBluzg(R) pisze:
    > niekoniecznie musza być za szybą, mogą
    > być w "grillu".

    Raczej muszą być za szybą, bo to jedyne miejsce w samochodzie gdzie masz
    spryskiwacz, wycieraczkę i w miarę dbasz o czystość.

    W grillu, reflektorze czy innych tym podobnych miejscach będzie brudno
    albo mokro i słaby film wyjdzie.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 14. Data: 2019-02-05 23:35:50
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-05 09:43, Maciek wrote:

> [...]
    > Być może dałoby się poprzez kartę HDMI.
    > Jakiś człowiek to na linuxie zrobił:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=aNWROuto2aQ
    >
    > Z tym, że jakby to na Pi działało to inna sprawa :D
    > Pi ma kiepskie USB w dodatku 2.0 i ogólnie wydajnościowo jest słabe.
    >
    > Do tego pewnie dłuugie wieczory zabawy w pisanie i poprawki własnego
    > oprogramowania.
    > Na końcu nie wykluczone, że okaże się jakiś kanał :)
    > Poligon.
    >
    > Poza tym pozostają inne sprawy do rozwiązania jak częste włączanie i
    > wyłączanie urządzenia lub podtrzymanie zasilania i synchronizacja zapisu

    No tak, może nic z tego nie wyjść co nie zmienia, że bym sobie chciał
    rozważyć takie rozwiązanie.

    > ..a samo GoPro w nocy d..y nie urywa.
    >
    > IMHO Lepiej po prostu kupić sprawdzony rejestrator polecany tutaj często
    > i zakończyć temat :)

    Po co mi takie g..o?!

  • 15. Data: 2019-02-05 23:39:49
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-04 21:34, LordBluzg(R) wrote:

    > USB są chujowe (jakość).

    > Porombany pomysł. Lepiej kupic gotowy rejestrator z HDD za tą samą cenę.
    > Kamer od chuja wtedy podłączysz, niekoniecznie musza być za szybą, mogą
    > być w "grillu". Są małe/IR, czułe itp. W necie pełno tego. Mogą być IP,
    > CVI. PAL odradzam, za mała rozdzielczość.

    Mówię, że nie chcę rejestratora a Ty mi o rejestratorze piszesz.
    Pojebało Cię?

  • 16. Data: 2019-02-05 23:58:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-05 o 23:39, kk pisze:

    > Mówię, że nie chcę rejestratora a Ty mi o rejestratorze piszesz.
    > Pojebało Cię?

    Tose kurwa monitor kup.
    Taki:https://sklep.delta.poznan.pl/testery-wideo-z-m
    onitorem-lcd_l1_c975.html

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 17. Data: 2019-02-06 00:02:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-05 o 23:31, Tomasz Pyra pisze:

    > Raczej muszą być za szybą, bo to jedyne miejsce w samochodzie gdzie masz
    > spryskiwacz, wycieraczkę i w miarę dbasz o czystość.

    Niewiesz. Kamera z oświetlaczem IR sama się oślepia za szybą (w nocy).

    > W grillu, reflektorze czy innych tym podobnych miejscach będzie brudno
    > albo mokro i słaby film wyjdzie.

    Na myjce umyjesz. Od chuja zamontowałem rejestratorów z 4 kamerami VCI
    (Full HD). Zajebista sprawa :) Do tego modem LTE i masz podgląd pracownika.

  • 18. Data: 2019-02-06 00:28:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-05 o 23:26, kk pisze:

> [...]
    > rejestratory z takimi cudactwami jak punkt dostępowy Wifi zamiast trybu
    > klienckiego. To powinnien być raczej własny komputerek samochodowy.

    Toci kurwa piszę że można tanio i w chuj nagra nawet:
    https://sklep.delta.poznan.pl/rejestrator-ahd-hd-cvi
    -hd-tvi-cvbs-tcpip-hybro-h04e1-s2-4-kanaly_l1_p12651
    .html

    Masz tam kąpóter, megaprocesor, system zgodny z kurwa wszystkim i
    podłączasz co chcesz (oprócz jebanego USB, bo chuja warte). Jak se
    dołożysz dysk to nawet to nagrasz. 12V. Monitor to nawet obojętnie jaki
    z VGA czy HDMI, nawet Composit Video ma na wyjściu.

  • 19. Data: 2019-02-06 17:16:47
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-05 23:58, LordBluzg(R) wrote:

    > Tose kurwa monitor kup.
    > Taki:https://sklep.delta.poznan.pl/testery-wideo-z-m
    onitorem-lcd_l1_c975.html

    K..., kamerkę chcę, USB, do SAMOCHODU. To dużymi to jest JEDYNA cecha
    jaka odróżnia ją od pierwszej z brzegu.

  • 20. Data: 2019-02-06 17:19:12
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-02-06 00:28, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > dołożysz dysk to nawet to nagrasz. 12V. Monitor to nawet obojętnie jaki
    > z VGA czy HDMI, nawet Composit Video ma na wyjściu.

    Weź k... przestań już pierd... o rejestratorach. W tytule napisałem
    czego chcę