  • 21. Data: 2008-05-17 12:58:18
    Temat: Re: Kanaliza wtórna
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Andrzej pisze:

> [...]
    > przejsc tylko pod droga krajowa bo z jednej i z drugiej strony mamy
    > swoje switelko. Ale pomiedzy pasownymi nam studniami jest ok 200m.
    > Zalozylismy ze tpsa ma fi 100mm rury. Nasz kabel ma fi 8mm.
    > Czyli 1,32 * 8/100 * 200m daje nam 21,12zl miesiecznie. Do tego dochodzi
    > 76,50/h za asyste techniczna tp, ale koszty i tak mniejsze niz gdybysmy
    > mieli sami przebijac sie pod droga i placic do miasta za zajecie terenu.
    >
    > Czy to sa wszystkie koszty jakie ponosimy czy moze jednak dla miasta
    > musimy placic oplate za zajecie czegokolwiek?
    to jest koniec kosztów

    rury zazwyczaj "setki" są

    --
    pozdros
    icek

  • 22. Data: 2008-05-17 13:17:16
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Andrzej"
    >Zalozylismy ze tpsa ma fi 100mm rury. Nasz kabel ma fi 8mm.
    >Czyli 1,32 * 8/100 * 200m daje nam 21,12zl miesiecznie.

    Sugerujesz, że w rurze 100mm mieści się tylko 12 kabli 8mm?
    Mam cokolwiek inne wrażenie. :-)

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I WILL TRY TO RAISE A BETTER CHILD(Marge
    `b K...@e...eu.org d' Simpson on chalkboard in episode 9F03)

  • 23. Data: 2008-05-17 13:23:43
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Andrzej"
    >
    > Sugerujesz, że w rurze 100mm mieści się tylko 12 kabli 8mm?
    > Mam cokolwiek inne wrażenie. :-)

    ale ktos pomylił wzory :)
    wzór w umowie ramowej jest cokolwiek inny :D

    --
    pozdros
    icek

  • 24. Data: 2008-05-17 13:32:19
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "icek"
    >ale ktos pomylił wzory :)
    >wzór w umowie ramowej jest cokolwiek inny :D

    Możliwe. Nie wiem co jest w umowie, wiem natomiast, że 8% zajętości rury
    100mm przez kabel 8mm ni cholery mi nie wychodzi.

    --
    Kruk@ -\ | A owo zombie, to syn, którego ojciec zigno-
    }-> epsilon.eu.org | rował jego śmierć(Bart Ogryczak)

  • 25. Data: 2008-05-17 14:30:46
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:

    > Możliwe. Nie wiem co jest w umowie, wiem natomiast, że 8% zajętości rury
    > 100mm przez kabel 8mm ni cholery mi nie wychodzi.

    Ale, jesli dobrze pamietam, TP nie chce do rury wkladac wiecej niz
    suma srednic rur wtornych.

    a.

  • 26. Data: 2008-05-17 16:17:05
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Andrzej"
    >
    > Sugerujesz, że w rurze 100mm mieści się tylko 12 kabli 8mm?
    > Mam cokolwiek inne wrażenie. :-)

    Nic nie sugeruje :) Taki jest wzor z oferty ramowej i tyle.
    Dostosowywuje sie do tego tylko.

    Dla jasnosci:

    - 8/100 jest to wspolczynnik wypelnienia kanalizacji kablowej
    - 8 jest to srednica zewnetrzna zaciaganego kabla
    - 100 jest to srednica wewnetrzna kanalizacji

    Wychodzi wiec na to ze zaciagajac 12 kabli zapychamy im calkowicie rure.

    pozdrawiam;

    --
    Andrzej Banach

  • 27. Data: 2008-05-17 18:45:38
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Andrzej"
    >Nic nie sugeruje :) Taki jest wzor z oferty ramowej i tyle.

    Ożeszkurteczka. Poważnie? Przecież to bzdura jakaś.

    --
    \------------------------/ Microsoft Office 2000: Przycisk wstecz
    | K...@e...eu.org |

  • 28. Data: 2008-05-17 19:55:09
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Andrzej pisze:

    > Nic nie sugeruje :) Taki jest wzor z oferty ramowej i tyle.
    > Dostosowywuje sie do tego tylko.
    oczywiscie wiesz, ze go uprosciłeś i pominełeś choćby zniżkowe parametry?

    i popełniłeś błąd, bo za ~21zł to jest rurka wtórna fi22
    a nie kabelek fi8

    kabelek fi 8 to jakies 7-9zł/100m

    --
    pozdros
    icek

  • 29. Data: 2008-05-18 19:08:03
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    icek pisze:

    > oczywiscie wiesz, ze go uprosciłeś i pominełeś choćby zniżkowe parametry?

    Znizke 10% dla miasta ponizej 25tys mieszkancow pominalem fakt bo jak
    dla mnei to jest ona pomijalna, ale ze uproscilem az tak bardzo wzor ze
    to ma jakiekolwiek znaczenie przy podanych zalozeniach to nie wiedzialem :)
    Nie chce przeklepywac wzorow bo kazdy je widzi na 30 stronie:
    http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/redir.jsp?place=g
    alleryStats&id=4464

    Tylko dopiero teraz zaczalem sie domyslac ze ilekroc jst mowa o n'tym
    kablu chodzi chyba nie o "moj" n'ty kabel, tylko o kable lezace juz w
    kanalizacji.

    W kazdym bardz razie zakladajac ze tpsa nie ma zadnych kabelkow w danej
    rurce wspolczynnik wypelniania wyniesie nadal 8/100.

    > i popełniłeś błąd, bo za ~21zł to jest rurka wtórna fi22
    > a nie kabelek fi8

    Z tym sie na chwile obecna nie moge zgodzic chyba ze mnie przekonasz -
    mozesz podac na jakie podstawie to wyliczyles.
    Mnie tam nadal wychodzi 1,32 * 22/100 czyli jakies 29zl za odcinek 100m

    > kabelek fi 8 to jakies 7-9zł/100m

    Uwzgledniajac znizke 10% wg moich powyzszych obliczen wychodzi 9,5zl.
    Czemy Tobie o te kilka zl mniej - nie wiem.

    --
    pozdrawiam;
    Andrzej