  • 61. Data: 2013-09-28 19:13:53
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 18:49, Krzysztof 45 pisze:

    > Uzasadnij.

    Metoda jest szczeniacka, chuligańska, nieskuteczna i bezprawna.

    > Ty czegoś nie pojmujesz.

    Ależ pojmuję. Więcej, niż ty się chcesz przyznać.

    > Mnie wisi to czy taki jeden z drugim zaparkuje na zakazie lub 4 metrowej
    > szerokości chodniku. Mnie rozwalają tacy którzy tak zaparkują, że nawet
    > pojedyncza osoba ma problem z przejściem nie mówiąc już o kobiecie z
    > wózkiem. Albo tacy bez wyobraźni co tak auto ustawią, że inne muszą
    > wykonywać cyrki by się nie otrzeć, itp, itd.

    Powtarzam: zrób zdjęcie, złóż wniosek o ukaranie, zostań świadkiem.

    > Za to jest w ryj.

    Ach, bo to tylko jak Krzysiu ukraść krowy to dobry uczynek?

    > Karny kutas to nie stwierdzenie że ktoś jest kutasem.
    > Karny kutas to jest coś takiego jak mandat. Nie pojmujesz tego?

    Primo: karny "tępy chuj" też.
    Secundo: nie masz uprawnień do karania.
    Tertio: prawo takich szczeniackich kar nie przewiduje.

  • 62. Data: 2013-09-28 20:19:26
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-28 19:13, Andrzej Lawa pisze:
    > Metoda jest szczeniacka,
    Nie wiem jaka to metoda. Powiadasz że szczeniacka. OK.
    > chuligańska,
    Nie uważam tego za chuligaństwo. W postępowaniu chuliganów zazwyczaj
    cierpią niewinni ludzie.
    Do pewnych stanów umysłu inne metody nie docierają.
    > nieskuteczna
    Uwierz mi, bardzo skuteczna.
    > i bezprawna.
    Nie osłabiaj mnie prawem. Najwyższe instytucje w tym kraju mają to prawo
    głęboko w dupie.
    > Powtarzam: zrób zdjęcie, złóż wniosek o ukaranie, zostań świadkiem.
    Nie jestem na emeryturze.
    > Primo: karny "tępy chuj" też.
    Mylisz formę sposób i pojęcia.
    > Secundo: nie masz uprawnień do karania.
    Wdzięczni np. przechodnie wystawiają uprawnienia.
    > Tertio: prawo takich szczeniackich kar nie przewiduje.
    To trzeba to prawo poprawić lub zadbać o to, by służby od których
    oczekuje się tego po co zostały powołane, wypełniały sumiennie swoje
    obowiązki.
    Wolność jednych nie może być kosztem drugich.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 63. Data: 2013-09-28 20:54:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 20:19, Krzysztof 45 pisze:
    > Nie wiem jaka to metoda. Powiadasz że szczeniacka. OK.
    > Nie uważam tego za chuligaństwo. W postępowaniu chuliganów zazwyczaj
    > cierpią niewinni ludzie.
    > Do pewnych stanów umysłu inne metody nie docierają.

    Chuligan zwalcza chuligana ;->

    > Uwierz mi, bardzo skuteczna.

    Nie wierzę ci.

    > Nie osłabiaj mnie prawem. Najwyższe instytucje w tym kraju mają to prawo
    > głęboko w dupie.

    Och, czyli bierzesz z nich ten szczytny przykład? ;->

    > Nie jestem na emeryturze.

    Nieistotne.

    > Mylisz formę sposób i pojęcia.

    Nie.

    > Wdzięczni np. przechodnie wystawiają uprawnienia.

    Bredzisz już potężnie.

    > To trzeba to prawo poprawić lub zadbać o to, by służby od których
    > oczekuje się tego po co zostały powołane, wypełniały sumiennie swoje
    > obowiązki.
    > Wolność jednych nie może być kosztem drugich.

    Ale ty, Kali, uważasz że masz prawo ukraść krowy....

  • 64. Data: 2013-09-28 23:31:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-28 19:01, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Poproszę o sygnatury i uzasadnienia.

    Sobie poszukaj.

    > Raczej ty się rakiem wycofujesz i po swojemu "zaciemniasz".

    Nie wycofuje się i nie ściemniam.

    > Mhm. Palnąłeś durnotę, jak zwykle, i teraz usiłujesz "zaciemniać" jak ci
    > brednię wytknąłem.

    Nie kręć oszuście, na początek wskaż gdzie napisałem to co mi
    zarzuca twoja chora wyobraźnia czyli że kara czy kara odsiadki to
    wedle mnie objaw siły ?

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2013-09-28 23:40:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 23:31, RadoslawF pisze:

    > Sobie poszukaj.

    Powołujesz się na jakieś rzekome wyroki. Skoro istnieją i się na nie
    powołujesz, to musisz je znać.

    No, chyba że kłamiesz.

    > Nie wycofuje się i nie ściemniam.

    Wycofujesz się - chciałeś znaleźć sędziego, który by maksymalnie
    stanowczo zareagował. Podałem ci metodę na jego znalezienie. A teraz
    chcesz, żebym ci jeszcze twoje "badania" sponsorował.

    > Nie kręć oszuście, na początek wskaż gdzie napisałem to co mi

    Oszustów to szukaj w swojej "silnej" rodzinie, gnojku.

    > zarzuca twoja chora wyobraźnia czyli że kara czy kara odsiadki to
    > wedle mnie objaw siły ?

    Skoro twierdzisz że brak takiej kary oznacza coś wręcz przeciwnego...

  • 66. Data: 2013-09-29 07:01:41
    Od: tá´Ź

    RadoslawF wrote:

    > Znajdź sędziego na tyle głupiego że uzna naklejenie czegoś za
    > zniszczenie. A może znasz jakiegoś magika od plakatów który dostał wyrok
    > za zniszczenie przez naklejenie ?

    A co jest takiego w naklejaniu, ze to nie niszczenie? Jeśli do usunięcia
    trzeba użyć środków chemicznych, to czym to się różni od np. właśnie
    pomazania sprayem ściany?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 67. Data: 2013-09-29 07:03:20
    Od: tá´Ź

    R2r wrote:

    > Bzdura.

    *) Nie dotyczy meneli.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 68. Data: 2013-09-29 08:43:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-28 23:40, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Powołujesz się na jakieś rzekome wyroki. Skoro istnieją i się na nie
    > powołujesz, to musisz je znać.
    >
    > No, chyba że kłamiesz.

    Znam, co nie oznacza że mam w komputerze ich sygnatury i uzasadnienia
    lub linki do nich. Szukać ich w sieci tez nie zamierzam.

    > Wycofujesz się - chciałeś znaleźć sędziego, który by maksymalnie
    > stanowczo zareagował. Podałem ci metodę na jego znalezienie. A teraz
    > chcesz, żebym ci jeszcze twoje "badania" sponsorował.

    To nie jest metoda na znalezienie, to jest metoda na sprawdzenie
    już znalezionego. Mniej pisz a więcej myśl.

    > Oszustów to szukaj w swojej "silnej" rodzinie, gnojku.

    Czyli właśnie kłamczuchowi i oszustowi zabrakło argumentów.
    A nazwałem cię oszustem i kłamcą bo wmawiasz mi coś czego nie napisałem.
    I czego oczywiście nie potrafisz udowodnić.

    > Skoro twierdzisz że brak takiej kary oznacza coś wręcz przeciwnego...

    To nie oznacza to jeszcze tego co ty sugerujesz głupcze.
    Z mojej strony EOT, naucz się używać argumentów i czytać ze
    zrozumieniem a nie dyskutować z tworami własnej wyobraźni.

    Pozdrawiam

  • 69. Data: 2013-09-29 08:45:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-29 07:01, Użytkownik t? napisał:

    > A co jest takiego w naklejaniu, ze to nie niszczenie? Jeśli do usunięcia
    > trzeba użyć środków chemicznych, to czym to się różni od np. właśnie
    > pomazania sprayem ściany?

    A dlaczego zakładasz że do usunięcia potrzeba używać środków
    chemicznych ? i dlaczego porównujesz do namalowanego napisu na
    ścianie którego w odróżnieniu od naklejki nie usuniesz i możesz
    tylko zamalować ?

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2013-09-29 12:26:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 29.09.2013 08:43, RadoslawF pisze:

    > Znam, co nie oznacza że mam w komputerze ich sygnatury i uzasadnienia
    > lub linki do nich. Szukać ich w sieci tez nie zamierzam.

    Czyli kłamiesz.

    [ciach]

    > To nie jest metoda na znalezienie, to jest metoda na sprawdzenie
    > już znalezionego. Mniej pisz a więcej myśl.

    Lekarzu! Lecz się sam!

    [ciach]

    > Czyli właśnie kłamczuchowi i oszustowi zabrakło argumentów.

    Argumentów? No tak, zapewne dla gnojka takiego jak ty wyzywanie od
    oszustów to argument...

    > A nazwałem cię oszustem i kłamcą bo wmawiasz mi coś czego nie napisałem.
    > I czego oczywiście nie potrafisz udowodnić.

    Archiwum jest dostępne, oszczerco.

    > To nie oznacza to jeszcze tego co ty sugerujesz głupcze.
    > Z mojej strony EOT, naucz się używać argumentów i czytać ze
    > zrozumieniem a nie dyskutować z tworami własnej wyobraźni.

    Nie zrozumiałeś gry słów, durniu.

    To, że nie zdajesz sobie sprawy co napisałeś, to nie mój problem.