  • 141. Data: 2013-10-07 08:53:37
    Temat: Re: Karne ku..sy dla urzędasów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.10.2013 20:01, Krzysztof 45 pisze:

    > Ledwo uszedłeś z życiem i tylko zwracasz uwagę?

    Na pewno nie stosuję samosądu. W odróżnieniu od ciebie nie jestem
    chuliganem.

    > To tylko do takich reakcji zdolny jest niedureń inaczej, lub sprawny
    > umysłowo inaczej, nieświadomy tego co się wokół niego dzieje.

    "Takich" czyli spokojnych, wyważonych i legalnych?

  • 142. Data: 2013-10-07 08:57:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.10.2013 20:12, Krzysztof 45 pisze:

    > Argumenty się kończą? :)

    Usiłuję spowodować, żeby się tak nie pienił i zaniechał swojego
    chuligaństwa.

    > Jacy wszyscy? Gdzie?

    Tutaj.

    > Ćpasz coś?

    Nie sądź innych po sobie.

    > Nie widziałeś matołku reakcji ludzi na chodniku jak taki jeden huj
    > dostał wlepkę na szybę. Aplauz to mało powiedziane.

    Ech, durna tłuszcza - jeśli nie "krewni i znajomi".

    > Wiesz gdzie ja to mam? :)

    Pewnie tam, gdzie logikę, zdrowy rozsądek i prawo.

    > Jasne. A jak tylko podpasuje poglądowo Andrzejkowi to już będę na
    > poziomie okrągłej ziemi LOL

    Wystarczy, że zaczniesz postępować i myśleć racjonalnie. A nie jak chuligan.

    > Różnica między nami jest taka, że nie latam z byle pierdołą na policje
    > lub SM w odróżnieniu do ciebie i tobie podobnym.

    Z pierdołami też nie latam. Są inne metody - też legalne.

    > Wiesz dla czego policja do posranych zgłoszeń jedzie 2-2,5 godziny? Bo
    > ma w dupie takich ludzi jak ty i tobie podobnym i ich zgłoszenia typu,

    Nie, bo ma za mało personelu a na drogach jest za dużo samochodów. Po
    prostu nie są w stanie szybciej dojechać, nawet do poważnego włamania.

  • 143. Data: 2013-10-07 15:45:45
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 01 Oct 2013 10:48:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jeszcze raz - prawo traktuje zniszczenie (w sensie przejechał walcem po
    > samochodzie) jak i uczynienie niezdatnym do użytku (spuścił powietrze z
    > opon) dokładnie tak samo.
    > Różnice są wyłącznie ilościowe, jak pomiędzy np. jeden przejechał walcem
    > po jednym samochodzie a drugi przejechał po dwudziestu.

    Czyli ten, kto spuścił powietrze z opon 2 samochodów jest większym
    wandalem od tego, kto przejechał walcem po jednym, tak?

  • 144. Data: 2013-10-07 16:32:37
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-07 08:57, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Tutaj.

    > Nie sądź innych po sobie.

    > Ech, durna tłuszcza - jeśli nie "krewni i znajomi".

    To tylko świadczy o tobie, jaki z ciebie burak.

    > Pewnie tam, gdzie logikę, zdrowy rozsądek i prawo.

    Nie trafiłeś

    > Wystarczy, że zaczniesz postępować i myśleć racjonalnie. A nie jak
    > chuligan.

    Chuligan jeździ po trawniku, a auto parkuje w takich miejscach że innym
    przeszkadza a wręcz uniemożliwia przemieszczanie się.
    Masz skrzywiony pogląd odnośnie terminu chuligan.

    > Z pierdołami też nie latam. Są inne metody - też legalne.

    Takie? LOL
    "Powtarzam: zrób zdjęcie, złóż wniosek o ukaranie, zostań świadkiem."

    > Nie, bo ma za mało personelu

    Nie ma dziwne jak tacy jak ty i tobie podobni latają z każda pierdołą do
    nich lub po nich.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 145. Data: 2013-10-08 08:50:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.10.2013 16:32, Krzysztof 45 pisze:

    > To tylko świadczy o tobie, jaki z ciebie burak.

    To nie ja naklejam ludziom śmieci na szybach, buraku.

    > Nie trafiłeś

    Słowo chuligana (np. twoje) jest mało wiarygodne.

    > Chuligan jeździ po trawniku, a auto parkuje w takich miejscach że innym
    > przeszkadza a wręcz uniemożliwia przemieszczanie się.

    Poniekąd też, aczkolwiek ich chuligaństwo to czysta bezmyślność i
    egoizm. Twoje to celowe działanie.

    > Masz skrzywiony pogląd odnośnie terminu chuligan.

    Ależ nie - po prostu ty cierpisz na moralność Kalego.

    > Takie? LOL
    > "Powtarzam: zrób zdjęcie, złóż wniosek o ukaranie, zostań świadkiem."

    To ty koniecznie COŚ chcesz zrobić za wszelką cenę.

    > Nie ma dziwne jak tacy jak ty i tobie podobni latają z każda pierdołą do
    > nich lub po nich.

    Do takich dupereli jest straż gminna - a takie rzeczy to oni "taśmowo"
    mogą obrabiać: formularz, mandacik i następny klient.

  • 146. Data: 2013-10-08 18:56:19
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-08 08:50, Andrzej Lawa pisze:
    > To nie ja naklejam ludziom śmieci na szybach, buraku.

    Nie ma związku z twoim buractwem.

    > Słowo chuligana (np. twoje) jest mało wiarygodne.

    To twój pogląd, co nie zmienia faktu że nie trafiłeś.

    > Poniekąd też, aczkolwiek ich chuligaństwo to czysta bezmyślność i
    > egoizm. Twoje to celowe działanie.

    Moje działanie jest celowe, a ich działania są niecelowe takie "fo pa"
    Tak Lawa masz racje LOL

    > Ależ nie - po prostu ty cierpisz na moralność Kalego.

    Moje cierpienia jakie by nie były, nie mają związku z tym że masz
    skrzywiony pogląd odnośnie terminu chuligan.

    > To ty koniecznie COŚ chcesz zrobić za wszelką cenę.

    Nie masz racji.

    > Do takich dupereli jest straż gminna - a takie rzeczy to oni
    > "taśmowo" mogą obrabiać: formularz, mandacik i następny klient.

    Zadzwoń po nich po 23 że ci pod oknami chleją i drą ryja. Zobaczysz o
    której przyjadą o ile w ogóle przyjadą.

  • 147. Data: 2013-10-09 11:21:39
    Od: diankal <d...@o...pl>

    W dniu 2013-10-08 18:56, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    >
    > Nie masz racji.

    > Zadzwoń po nich po 23 że ci pod oknami chleją i drą ryja. Zobaczysz o

    brzydko tak mówic noo ;c

  • 148. Data: 2013-10-11 08:50:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2013 18:56, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie ma związku z twoim buractwem.

    Ja nikomu śmieci na szyby nie naklejam. Parkuję też prawidłowo.

    Zatem nie dość, że jesteś burakiem to jeszcze kłamcą.

    > To twój pogląd, co nie zmienia faktu że nie trafiłeś.

    Zapewne znowu kłamiesz.

    > Moje działanie jest celowe, a ich działania są niecelowe takie "fo pa"

    Ale jesteś głupi...

    > Tak Lawa masz racje

    Pomijając kaleką interpunkcję oraz buracki sposób zwracania się do
    innych - wreszcie napisałeś coś z sensem. Być może przypadkowo.

    > Moje cierpienia jakie by nie były, nie mają związku z tym że masz
    > skrzywiony pogląd odnośnie terminu chuligan.

    Ja mam obiektywny. Ty masz spaczony na modłę Kalego.

    > Nie masz racji.

    Och? To odczep się od naklejania. Albo tylko zwracaj grzeczne uwagę -
    bez chuligaństwa - albo włócz się po sądach.

    > Zadzwoń po nich po 23 że ci pod oknami chleją i drą ryja. Zobaczysz o
    > której przyjadą o ile w ogóle przyjadą.

    A po co? "Chłopaki, jutro do roboty muszę..." i voila. Przynajmniej w
    czasach, kiedy jeszcze w blokowisku mieszkałem. Teraz jedyną osobą,
    która może zrobić imprezę pod moim oknem jestem ja sam.