    From: "PC" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Karta TV KNC ONE TV-station DVR
    Date: Fri, 20 Mar 2009 07:15:42 +0100

    Kilka postów wcześniej poruszano kwestię kart TV. Mój problem jest po cześci
    programowy ale tyczy się sprzętu więc pozwolę sobie na umieszczenie go
    tutaj.
    Muszę SKUTECZNIE zgrać kilka kaset video a karty, które miałem wcześniej nie
    nadawały się do niczego (Zoltrix, PixelView, FlyVideo itp) Tunery do bani a
    zgrywanie materiału video to masakra.
    Kupiłem kartę jak w temacie i muszę powiedzieć, że tuner ma genialny.
    Dedykowana aplikacja zgrywa materiał video kompresując go sprzętowo w locie
    bez utraty klatek i bez straty jakości. Jednak program jest bardzo okrojony.
    Użyłem Dscalera, który nie ma wad dołączonego oprogramowania jednak nie mogę
    użyć do zgrywania wbudowanej kompresji sprzętowej mimo,
    że mam zainstalowany encoder mpeg2 NERO.

    Czy ma ktoś pomysł dlaczego?

    PC