  • 1. Data: 2009-03-20 06:15:42
    Temat: Karta TV KNC ONE TV-station DVR
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Kilka postów wcześniej poruszano kwestię kart TV. Mój problem jest po cześci
    programowy ale tyczy się sprzętu więc pozwolę sobie na umieszczenie go
    tutaj.
    Muszę SKUTECZNIE zgrać kilka kaset video a karty, które miałem wcześniej nie
    nadawały się do niczego (Zoltrix, PixelView, FlyVideo itp) Tunery do bani a
    zgrywanie materiału video to masakra.
    Kupiłem kartę jak w temacie i muszę powiedzieć, że tuner ma genialny.
    Dedykowana aplikacja zgrywa materiał video kompresując go sprzętowo w locie
    bez utraty klatek i bez straty jakości. Jednak program jest bardzo okrojony.
    Użyłem Dscalera, który nie ma wad dołączonego oprogramowania jednak nie mogę
    użyć do zgrywania wbudowanej kompresji sprzętowej mimo,
    że mam zainstalowany encoder mpeg2 NERO.

    Czy ma ktoś pomysł dlaczego?

    PC

  • 2. Data: 2009-03-20 20:52:11
    Temat: Re: Karta TV KNC ONE TV-station DVR
    Od: "Wiercipieta" <a...@k...com>

    PC wrote:
    > ,.............mam zainstalowany encoder mpeg2 NERO.

    Hmm, no wlasnie nero czy intervideo czy cyberlink lub fddshow to programowe
    encodery w odroznieniu od sprzetowego w karcie.

    O ile mi sie wydaje to chyba zadna karta nie posłuzy sie swoim sprzetowym
    koderem w innej niz firmowej aplikacji.

    --
    pozdr. Wiercipieta

  • 3. Data: 2009-03-21 08:13:24
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > programowe encodery w odroznieniu od sprzetowego w karcie.
    >
    > O ile mi sie wydaje to chyba zadna karta nie posłuzy sie swoim sprzetowym

    Mam nadzieję, że tak nie jest. Encodery Nero i PowerDVD są w jakiś tam
    sposób licencjonowane i tylko one pokazuja się na liście dedykowanej
    aplikacji. Poza tym kompresja w programie jak wyżej z użyciem również
    powyższych encoderów nie obciąża procesora co łatwo sprawdzić. Natomiast w
    zewnętyrznych programach te encodery się nie pokazują są za to inne
    zainstalowane przez ze mnie i te zabierają 80% mocy procesora.

    pzdr,
    PC