    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Karta mikroSD -- Asus ma czkawkę... ;)
    Date: Thu, 22 Aug 2019 03:31:58 +0200

    Najpierw odmówił posłuchu Totalny, następnie Osmand ładował
    się ponad minutę... Pojawiły się kolejne dziwne problemy...
    Wreszcie uznałem, że chyba warto zrestartować, choć niby
    dlaczego restart miałby tu pomóc?... Po restarcie pojawił
    się samorestart, później był kolejny i kolejny...

    Wyjąłem obie SIMki i kartę mikroSD -- OK, ale telefon płacze
    po kartach... Włożyłem obie SIMki -- OK, ale prośba o SD...

    Włożyłem SD -- po minucie samorestart itd...

    -=-

    Karta Toshiba 32 GB kupiona w listopadzie ubr...
    Zapewne padnięta...

    -=-

    Jak odzyskać dane z tej karty?

    Takie:
    https://www.youtube.com/watch?v=Jldo8IwrS3I
    coś odpada, bo mam tam zbyt tajne ;) informacje dotyczące
    białostockiej plaży ulokowanej na terenie galerii Białej... ;)
    [niby inne informacje też tam są, ale te są najważniejsze!]

    Była sformatowana jako ,,rozszerzenie pamięci podręcznej''
    czy coś koło tego...

    Ktoś ma jakieś doświadczenia z takim formatem?

    Widzę dwie partycje:

    - na jednej (małej na 16 MB) są chyba trzy katalogi
    główne i kilka podkatalogów -- ale wszystkie puste

    - na drugiej (reszta karty -- 28.8 GB) nie wiem, co
    jest, bo nie znam formatu... (któryś z WinHex nie
    chce tego czytać w ogóle)

    Na tej drugiej może coś jest do odczytania -- ale jak to przeczytać?
    Może jednak da się coś z niej przeczytać -- na razie nie próbuję pisania...

    Jeśli uznam, że nie przeczytam, spróbuję popisać,
    jeśli nie zdołam -- chyba skorzystam z gwarancji...

    -=-

    Bez karty mikroSD Asus pracuje poprawnie, o ile można to tak nazwać...
    (brak mu masy aplikacji, które są na karcie, ale poza tym -- OK)

    -=-

    Czy karty potrafią padać tak szybko?
    Przed laty bardzo szybko padła mi karta Samsunga...

    --