  • 11. Data: 2011-09-05 17:54:38
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > http://tinyurl.com/3sfnyfu

    Na VIA - wiec radze unikac!!!
    Uzasadnienie:
    Uzywam 2 kompy z plytami gluwnymi na VIA - jeden dziala stabilnie ale ma
    powylaczane niekture funkcje (z uwagi na bledy w "poprawionym" ukladzie
    KT133A). Drugi szybszy niby wszystko ma wlaczone ale co dziennie sie wiesza.

  • 12. Data: 2011-09-05 18:00:25
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2011 19:36:22 +0200, RemeK napisał(a):

    > Ja polecam karte nie z kategorii efekciarskich dzwiekowek do gier tylko juz
    > polprofesjonalna, stosowana w home recordingu, w tworzeniu muzyki. Cos ze
    > stajni E-MU (np. 0404), M-Audio (Audiophile 192) czy ESI (np. Maya lub
    > Julia).
    > Do takich kart mozesz dokupic jakies aktywne, transparentne monitory i masz
    > dzwiek zyleta, tak jak brzmial podczas nagrywania w studio.

    No właśnie o coś takiego mi chodzi. Nie gry, nie filmy tylko głównie
    porządna jakość muzyki, wręcz krystaliczna tym bardziej, że niedawnmo
    siedziałem tydzień w studio z takim znajomym zespołem to wiem co to jakość
    :). Zarówno karta (raczej wewnętrzna) jak i głośniki muszą być porządne.
    Dlatego bardziej myślałem o aktywnych monitorach (np. wspomniany Edirol)
    niż zestawie 2.1 i całość tak mniej więcej 1000zł.
    Dzięki.

    --
    Krasnal

  • 13. Data: 2011-09-05 18:11:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 19:54:38 +0200, Szyk napisał(a):

> [...]
    > KT133A). Drugi szybszy niby wszystko ma wlaczone ale co dziennie sie wiesza.

    Głupszego uzasadnienia nie dało się wymyślić?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 14. Data: 2011-09-05 18:20:55
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 19:45:11 +0200, Szyk napisał(a):

    > Mozna poczekac na ta zabaweczke:
    >
    > http://www.chip.pl/news/sprzet/dzwiek/2011/09/sound-
    blaster-recon3d-nowa-platforma-audio-od-creative

    > Zwlaszcza ze objecuja w niej cuda - ponoc potrafia odzyskac dane
    > utracone w wyniku kompresji mp3!!!!

    No, to jak w serialach kryminalnych na tvn, gdzie z kamery przemyslowej
    "odzyskuja" obraz HD full color i do tego robia zooma pokazujacego wskazowki
    na zegarku narecznym czlowieka w przejezdzajacym 300m dalej aucie :-D

    --
    pozdro
    RemeK

  • 15. Data: 2011-09-05 18:34:17
    Od: wozniak grzegorz <g...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Głupszego uzasadnienia nie dało się wymyślić?

    I jeszcze te "niekture" może chodziło o tekturę :D

  • 16. Data: 2011-09-05 18:37:58
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 20:34:17 +0200, wozniak grzegorz napisał(a):

    > I jeszcze te "niekture" może chodziło o tekturę :D

    Nie, to takie puszczenie oka do "gluwne" ;-)

    --
    pozdro
    RemeK

  • 17. Data: 2011-09-05 18:57:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "RemeK" napisał w wiadomości grup
    > No, to jak w serialach kryminalnych na tvn, gdzie z kamery przemyslowej
    > "odzyskuja" obraz HD full color i do tego robia zooma pokazujacego wskazowki
    > na zegarku narecznym czlowieka w przejezdzajacym 300m dalej aucie :-D

    Teraz jest to możliwe:
    http://www.youtube.com/watch?v=KUFkb0d1kbU

  • 18. Data: 2011-09-05 19:02:33
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Krasnal napisał:

    > Napisałem wcześniej, że jeśli po zakupie karty moje kolumny okażą się
    > kiepskie (no i sam wzmacniacz), to kupię jakieś dobre głośniki. Logitech
    > 2.1 THX to koszt około 600zł, czy nie lepiej wtedy kupić w podobnej cenie
    > np. Edirole o których wspominałem:
    > http://www.artmusic.pl/offer/121/1409/edirol_ma_15_d
    .html

    Ale do nich musisz hmmm... wydac z jednego klocka na jakies ampli w
    miare z sensem :)

    > A biorąc pod uwagę, że kupię czy Edirole czy Logitechy to warto dopłacać do
    > karty Asus ST czy jakość będzie świetna rónież na jakimś SB X-Fi? I który
    > model, bo X-Fi HD to też spory koszt podobny do dobrych kart Asusa.

    IMHO w analogowym dzwieku róznica między karta na plycie a najtanszym
    X-fi jest kolosalna. Róznice między X-fi a X-fi są juz mniejsze. NA tyle
    mniejsze, że ja ich niespecjalnie wylapuje. Ja kupilem kiedyś X-fi "ze
    sredniej polki" ani najtansze, ani najdrozsze. Juz nie pamietam czym sie
    konkretnie kierowalem, czy tez po prostu kaprys i stac mnie bylo :)

  • 19. Data: 2011-09-05 19:03:59
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik RemeK napisał:

> [...]
    > Do takich kart mozesz dokupic jakies aktywne, transparentne monitory i masz
    > dzwiek zyleta, tak jak brzmial podczas nagrywania w studio.

    No racja, tez mam E-mu i glosniki estradowe :) No ale to jest jakby
    powiedziec inna klasa - trzeba wiedziec, czego sie chce, trzeba miec
    kable odpowiednie, co nie jest tanie, ale faktem jest - odsluchy aktywne
    do muzy ssa fajne ;)

  • 20. Data: 2011-09-05 19:08:00
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 21:02:33 +0200, Mateusz napisał(a):

    .html

    > Ale do nich musisz hmmm... wydac z jednego klocka na jakies ampli w
    > miare z sensem :)

    One są aktywne, mają w sobie wcmacniacz i wejścia cyfrowe. No i z tego co
    czytałem na necie to bardzo je chwalą audiofile ;).

    --
    Krasnal