    From: Rylen <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Karta muzyczna E-MU 1212 upalone styki
    Date: Sat, 28 Mar 2009 12:31:18 +0100

    Po włożeniu karty (chodzącej na innym kompie)
    do innego komputera upaliło niektóre złocone styki
    ( prawdopodobnie dlatego że nie była włączona dodatkowa wtyczka
    zasilania)Chciałbym jakoś to naprawić wymieniając ten uszkodzony "złoty
    grzebień" ale nie wiem gdzie znaleźć schemat tych gniazd PCI.
    Przecież chyba nie wszystkie styki są wykorzystywane a niektóre
    równoleglone, przynajmniej tak wygląda.
    Czy ktoś podał by mi stronkę ze schematem gdzie zasilanie itd ?

    Rylen